Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Saturday, January 18, 2014

"دُعا اور ستارے"

منجانب فکرستان 
خشونت سنگھ غُسل خانے میں گِر پڑ تے ہیں،اُٹھ نہیں پاتے ہیں،سمجھتے ہیں  کہ اب دم دمِ آخر آن پہنچا ہے ،جس پراُنہیں
دُعا کا خِیال آتا ہے( کیا یہ حیرت کی بات نہیں ہے کہ جو شخص کسی مذہب کا لیبل  لگانا  پسند نہ کرتا ہو، وہ دمِ آخر دُعا کے
 بارے میں سوچتا ہے ،جبکہ دُعا کا تعلق مذہب سے ہے ) لیکن یہ کیا؟؟  مغفرت کی دُعا مانگنے کے بجائے اُن کے ذہن میں علامہ اقبال کا ایک فلسفیانہ شعر گونجنے لگتا ہے۔۔ 
خشونت سنگھ کے مطابق ۔۔ جب اُنہوں نے اپنے رسالے میں سِتاروں کی پیش گوئی کا صفحہ (جو اُنکی عقل پرستانہ مزاج سے
 مطابقت نہیں رکھتا تھا) بند کردیا تو رسالے کے خریدار کم ہوگئے مجبوراً اُنہیں وہ صفحہ دوبارہ شروع کرنا پڑا ، پھر یہاں تک ہُوا  کہ ستاروں کا حال لکھنے والے کی عدم موجودگی میں، مجبوراً تین ماہ تک یہ صفحہ خود لکھتے رہے تاکہ میگزین کی سر کولیشن پر کوئی اثر نہ پڑے۔۔۔(غور طلب بات یہ ہے کہ آج کا انسان  بھی توہم پرستی پر کس درجہ یقین رکھتا ہے)۔۔۔
اب اپنے دوست کو اجازت دیں ۔۔۔۔پڑھنے کا بُہت شُکریہ ۔۔۔
نوٹ: درج بالا خیالات سے اختلاف/ اتفاق کرنا: ہر پڑھنے والے کا حق ہے
  { ہمیشہ رب کی مہربانیاں رہیں }