Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Sunday, June 2, 2013

دیوی (آئی پی ایل)۔

منجانب فکرستان:راج کندرا؛ سیاستدان؛ بُرا ہُوا 
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
 آئی پی ایل ، ہرطبقہ، ہرعمر کا جنون تھا، چھکا پڑ نے پر "پیٹ میں موجود بچّہبھی تالیاں بجاتا تھا ، مرتا بُوڑھا بھی نعرہِ تحسین  بلند کرتا تھا" ۔ آئی پی ایل دیوی کے دیوانے اِسلئیے بنے کہ دیوی اِنکے ایک ایک CELL میں خوشیاں بھرتی تھی،  یہ ہر طرح کی لسانی، مذہبی تفریق مِٹاکر تبصرہ پر اکُسا کرانہیں جوڑتی تھی، گھروں کے ماحول کو خوشگوار بناتی تھی، روٹھے ہوئے بھی تبصرہ کیلئے آپس میں جُڑ جاتے تھے ، نوجوان آئٹم سونگ سے زیادہ دیوی آئی پی ایل کے دیوانے تھے، لیکن اعترافات نے سب کو صدمے میں مبتلا کردیا۔
سیاستدان ایمانداری کا حلف اُٹھا کراربوں روپوں کی کرپشن کرتے ہیں، ثبوت دِکھانے پر بھی اعتراف نہیں کرتے ہیں ، صاف مُکر جاتے ہیں، یوں معملے کو متنازعہ بنادیتے ہیں، ایسے میں کھلاڑیوں کو روسو بننے کی کیا ضرورت  پڑی تھی۔۔۔
اب بات کھلاڑیوں تک نہیں رہی راجستھان رائل کے مالک راج کندرا کے اعتراف کے بعد ، دیوی کے پاس کیا بچا ہے ، اُسکا سب کُچھ لُٹ چُکا ہے ۔۔۔بُہت بُرا ہُواکہ برِصغیر کے لوگوں اور خاص کر نوجوانوں سے ایک صاف ستھری تفریح  چِھن گئی۔۔۔
رائے سے اختلاف/اتفاق کرنا سب کا حق ہے ۔۔اب مجھے اجازت دیں ۔۔آپکا بُہت شُکریہ۔۔
  { ہمیشہ پروردِگار کی مہربانیاں رہیں }