Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Friday, May 31, 2013

عمران خان کا ڈرون حملہ

 منجانب فکرستان ٹیگز : ڈرون *اپوزیشن * طالبان * امریکی پالیسی
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عمران خان کا یہ بیان اپنے آپ میں نواز شریف پر ڈرون حملے جیسا ہے کہ نواز شریف امریکی ڈرون گرا کر اپنی حکومت کا آغاز کریں۔۔۔
قدم بڑھاؤ کا نعرہ اب ہُوا پُرانا نیا نعرہ ہے ڈرون مار گراؤ ہم تمہارے ساتھ ہیں ۔۔یہ بیان ایک جانب بھرپور اپوزیشن کا عکاس ہے تو دوسری جانب طالبان موقف کے حق میں بھی جاتا ہے۔۔اور تیسری جانب ممکن ہے کہ امریکی پالیسی سازوں کو بھی تھوڑی دیر کے لیے ہی سہی کُچھ سوچنے پر مجبور کرے کہ یہ آواز طالبان کی نہیں بلکہ ایک منتخب شخص اور ایک کثیر تعداد میں ووٹ حاصل کرنے والی پارٹی کے سر براہ کی آواز ہے ۔۔
عمران خان نے دھاندلی جیت پر سخت موقف اختیار کرتے ہوئے کہا ہے کہ اُنکی جیت کا بھانڈا پھوڑ کر رہیں گے، چاہے کسی حد تک جانا پڑے  ۔۔۔مزید تفصیل کیلئے لنک پر جائیں ۔۔
رائے سے اختلاف/اتفاق سب کا حق ہے ۔۔اب مجھے اجازت دیں ۔۔آپکا بُہت شُکریہ۔۔
 { ہمیشہ رب کی مہربانیاں رہیں }