Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Monday, June 24, 2013

" دُوسری غلطی "

منجانب فکرستان: گراؤنڈ رئیلیٹی : کلکولیشن: وڈیو
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
" مشرف  کو  ملک  چھوڑنے  پر قائل  کرنے  کی تمام  کوششیں  ناکام  ہوگئیں "۔۔ اخبار میں مشرف  کے  حوالے  سے  یہ خبر  پڑھ  کر  ذہن  میں  خیال آیا  کہ مشرف  صاحب  تو  ہمیشہ گراؤنڈ  رئیلیٹی  کی بات کیا  کرتے  تھے، تو  پھر  یہاں جذباتی  رئیلیٹی  پر  کیوں  اتِنا  مصر  ہو  رہے  ہیں ۔۔۔
اُن  کا  پاکستان آنا  بھی  گراؤنڈ  رئیلیٹی  کے  بجائے  مقبولیت  کے  بارے  میں  لگائی  گئی  کلکولیشن   کی غلطی تھی، جو  ثابت  ہوچکی  ہے ۔ اسی  طرح  سے اب  ملک  سے  واپس  نہ  جا نے   کی  ضد کہیں  دُوسری  غلطی  نا  ثابت  ہو؟۔۔۔
لنک پر مکمل خبر پڑھیں 23 جون روز نامہ پاکستان

Astonishing: Dynamo stretches his left arm and his feet dangle in mid-air as the bus moves ahead
 "حیرت انگیز وڈیو دیکھیں" http://www.youtube.com/watch?v=NbcyZRp_fqM
نوٹ:: رائے سے اختلاف /  اتفاق  کرنا  ہر ایک  کا حق ہے۔۔ اب مجھے اجازت دیں ۔۔آپکا بُہت شُکریہ۔۔
ہمیشہ رب کی مہربانیاں رہیں }