Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Tuesday, June 4, 2013

یہ دُنیا ہے پیارے

 منجانب فکرستان:کُول ڈاؤن* رسمیِں دنیا* گیدڑسنگی*ذرداری*نواز شریف * اُصول 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
جماعت اسلامی، قومی وطن پارٹی، تحریکِ انصاف مل کر خیبرپختونخوا میں حکومت سازی کر رہے ہیں، لیکن قومی اسمبلی کے اسپیکر کے انتخاب میں ،جماعت اسلامی اور قومی وطن پارٹی نے تحریک انصاف کے خلاف ووٹ دیا ؟؟ دونوں پارٹیوں نے ن لیگ کے نامزد امید وار ایاز صادق کو ووٹ دیا۔ایسا کیوں کیا ؟ جواب صاف ہے آپس کے اختلافات۔۔
 میں نے اپنی سابقہ ایک پوسٹ میں کہا تھا کہ اِن میں زرداری جیسا مفاہمتی کوئی نہیں ہے۔۔انِکی اَنائیں موٹی اورتگڑی ہیں، میاں صاحب کی انا بھی خوب موٹی اور تگڑی تھی، لیکن جب سے اُنہوں نے زرداری مفاہمتی گیدڑ سنگی دیکھی ہے اُنکی انا  اب کول ڈاؤن دِکھائی دے رہی ہے ۔۔
اگر کوئی اخباری یا ٹی وی نمائندہ دونوں پارٹیوں کے رہنماؤں سے پوچھے کہ بھائی ایسی بھی کیا بے مروتی ، رسمیںِ دُنیا کی خاطر ہی سہی ، اسپیکر کیلئے پی ٹی آئی کے امید وار کو ووٹ دینا چاہئیے تھا، اِس بات پرممکن ہے اُنکا جواب یہ ہو کہ ہمارا اتحاد خیبرپختونخوا تک محدود ہے۔یعنی وزارتوں تک محدود ہے ، باقی جہاں مفادات ہونگے وہاں جائیں گے۔۔ یہی اَصل اُصول ہیں۔۔ باقی کے اصول کتابوں میں ہی اچّھے لگتے ہیں، عملی  دُنیا میں نہیں۔۔۔ 
رائے سے اختلاف/اتفاق سب کا حق ہے ۔۔اب مجھے اجازت دیں ۔۔آپکا بُہت شُکریہ۔۔
 { ہمیشہ رب کی مہربانیاں رہیں }