Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Thursday, March 6, 2014

" دُنیا میں پھیلتا ناسور "

منجانب فکرستان  
"سروں کے مینار سجانا درج بالا ظلم و بربریت کے آگے" ہیچ "ہے"
پوری کائنات میں اس نوعیت (ہیئت) کی غیر انسانی ظلم و بربریت کی کوئی دوسری مثال
 موجودنہیں ہے۔۔۔
امیرو غریب کے درمیان بڑھتے فرق کے ساتھ غیر انسانی  ظلم و بربریت کا یہ ناسور بھی 
بڑھتا اور پھیلتا جا رہا ہے۔۔۔ایسے میں کوئی حِساس شاعر شکوہ کر بیٹھتا ہے ۔۔
 "دُنیا بنانے والے: کیا تیرے من میں سمائی: کاہے کو دُنیا بنائی؟؟ 
  {ہمیشہ رب کی مہربانیاں رہیں }