Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Tuesday, March 4, 2014

کس نے کیا کہا ؟؟

 منجانب فکرستان 
صوبائی ترجمان جماعت اسلامی جناب اسراراللہ نے  کہا  کہ اتحادیوں کو اعتماد میں لیے بغیر عمران خان نے نیٹو سپلائی
 کا دھرنا ختم کردیا،صحت کا انصاف پروگرام بھی حکومتی کی بجائے پارٹی پروگرام میں تبدیل کردیا،اتحادی حکومتیں
 اسطرح نہیں چلائی جاتیں ۔۔۔
جمشید دستی کے بارے میں جنگ کے کالم نویس جناب حذیفہ رحمان کا کہنا ہے کہ:2010-11  کے بدترین سیلاب
 کی میڈیا کوریج کے دوران  میں نے دیکھا  کہ  ہر چیز ڈوب رہی تھی ، ایسے میں جمشید دستی جان کی پرواہکئے بغیر
 خود تیراکی کرکے عوام کی زندگیاں بچانے میں لگے ہوئے تھے " مزید آگاہی کیلئے کالم مکمل پڑھنا چاہیں تو لنک پر جائیں۔۔۔
اخبار جنگ کے ہی ایک اور کالم نویس جناب عدنان رندھاوا اپنے کالم میں لکھتے ہیں کہ:" اراکینِ اسمبلی اور پارٹی قائدین کے کچھ کارنامے اپنی آنکھوں سے دیکھے ہیں جو جمشید دستی والے الزامات کا احاطہ کرتے ہیں ، جی چاہتا ہے بلاجھجک تفصیل لکھ دوں، پھر سوچتا ہوں کہ اگر مجھ سے بھی ثبوت مانگ لئے گئے تو کہاں سے لائوں گا"۔۔
مزید آگاہی کیلئے  کالم مکمل  پڑھنا چاہیں تو لنک پر جائیں۔۔۔ مجھے اجازت دیں ۔۔۔پڑھنے کا بُہت شُکریہ ۔۔۔
جناب حذیفہ رحمان http://beta.jang.com.pk/NewsDetail.aspx?ID=176962 
 جناب عدنان رندھاوا  http://beta.jang.com.pk/NewsDetail.aspx?ID=177512
نوٹ: بلاگ ذاتی دلچسپیوں، خیالات و احساسات کے اظہار کا زریعہ ہے، اِن سے  اختلاف/ اتفاق کرنا ہر پڑھنے والے کا حق ہے
  {ہمیشہ رب کی مہربانیاں رہیں }