Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Thursday, March 27, 2014

"حُکمرانی"

  منجانب فکرستان  
 جھوٹ، بد اعتمادی اورشک کی حُکمرانی نے  سچ کی پہچان کو مشکل بنادیا ہےمثلاً  جناب سرتاج عزیر  صاحب 
نے کہا:ڈیڑھ ارب ڈالر تحفہ ہیں،لیکن لوگ یقین نہیں کر رہے ہیں،بلکہ تحفے میں سے نت نئے قسم کے سچ 
اور معنی تلاش کر رہے ہیں،یوں ڈیڑھ ارب ڈالر کا تحفہ شک اور بد اعتمادی کے دائرے میں سفر کر رہا ہے۔
ملائیشیا کے وزیراعظم نے کہا طیارہ بحر ہند میں گر کر تباہ ہُوا،کوئی مسافر نہیں بچا،وزیر اعظم کی بات کو لوگوں
 نے سچ نہ مانا اور مطالبہ کیا کہ سچ بتاؤ :نتیجہ تلاش کا کام دوبارہ شروع  
امریکی سینٹ کی انٹیلیجنس کمیٹی کی سر براہ سینیٹر ڈیان فن سٹائن نے ۔ سی آئی اے پر الزام عائد کیا کہ وہ 
امریکی انٹیلیجنس کمیٹی کے ارکان کی جاسوسی کرتی رہی ہے۔۔۔۔ جبکہ سی آئی اے کے ڈائریکٹر جناب جان 
برینن نے اِن  الزامات کی تردید کی ہے ۔۔۔۔۔تو پھر سچ کیا ہے؟؟؟
سابق امریکی وزیرِدفاع رابرٹ گیٹس نے اپنی کتاب میں انکشاف کیا ہے کہپاکستان کو کبھی اتحادی ملک تسلیم 
نہیں کیا ۔۔۔۔۔اسکے علاوہ یہ بھی لکھا ہے کہ امریکہ اور پاکستان نے کبھی ایک دوسرے پر اعتماد نہیں کیا ۔۔
(رابرٹ گیٹس کے دور میں تو پاکستان کو اتحادی اور قابل اعتماد کہا جاتا رہا ہے ۔ کیا وہ سب جھوٹ تھا ؟)
حامد کرزئی نے کہا ہے کہ مجھے امریکہ پر اعتماد نہیں ہے، اِس لیے سیکورٹی کے معاہدے پر دستخط نہیں کرونگا
 ۔۔۔غرض کہ اسی طرح کی بیشمار مثالوں سے دُنیا بھری پڑی ہے۔۔۔کہنے مقصدیہ ہے کہ جھوٹ + ہر قسم 
کا میڈیا مل ملا کر انسان کے سامنے کئی قسم کے ایسے سچ پیش کرتے ہیں کہ: جس سے اصل اور حقیقی سچ  کی 
پہچان جاتی رہتی ہے یوں بداعتمادی اور شکوک جنم لیتے ہیں ۔۔۔
 اب اجازت دیں۔۔۔پڑھنے کا بُہت شُکریہ  
درج بالا خیالات سے اختلاف/اتفاق کرنا ہر پڑھنے والے کا حق ہے