Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Tuesday, February 11, 2014

" پھر۔۔ دھمکی "

منجانب فکرستان ٹیگز: تیر؛ بھگوڑے
 جی ہاں پھر دھمکی:کہا جاتا ہے نا"ہے جرم ضعیفی کی سزا مرگ مفاجات "  کمزوری کی یہ بات انڈین نیشنل
 کانگریس کے بارے میں کہی جارہی ہے، اور دھمکی دی ہے کیجری وال نے جس کے بارے میں لکھ چُکا
 ہوں کہ وہ کانگریس کی کمزوری کو انجوائے کر رہے ہیں ۔۔
تازہ دھمکی یہ ہے کہ" جن لوک پال بل" کانگریس اسمبلی سے منظورکرائے "چونکہ میری اصل لڑائیہی:
جن لوک پال بل کیلئے ہے"۔  ورنہ ۔۔۔ورنہ میرا استعفیٰ۔۔۔ میری حکومت ختم۔۔۔اور میں یہ چلا۔۔۔
بائے بائے ۔۔۔
کیجری وال کی یہ بات کسی کے سمجھ میں آرہی/ کسی کے سمجھ میں نہیں آ رہی ہے۔۔یعنی بعض لوگوں کا خیال ہے کہ یوں حکومت چھوڑ کر جائیں گے تو آنے والے الیکشن میں مخالفین اِس  بات کو اِشو بناکرعوام کے سامنے پیش کریں گے کہ: "بھگوڑوں کو ووٹ نہ دو" ۔۔۔
 جبکہ میری جیسی سوچ والوں کا خیال یہ ہے کہ کیجری وال ایک تیر سے دو شکار کرنا چاہتے ہیں، یعنی ایک طرف وہ عوام کو یہ باور کرا ئیں گے دیکھ لو: کرپشن کو روکنے والا بل کانگریس اور بی جے پی نے منظور نہ ہونے دیا، دوسری یہ بات عوام کو باور کرائیں گے کہ دیکھ لو: میں اقتدار کا بھوکا نہیں ہوں۔۔میں کرپشن کا خاتمہ اور عوام کی بھلائی چاہتا ہوں۔۔۔ ( اس بات میں شک کی رتی بھر گنجائش نہیں ہےکہ کیجری وال عوام کے ساتھ مخلص ہیں، اس بارے میں وہ اپنی جان تک کی بھی پرواہ نہیں کررہے ہیں)۔۔
مجھے ایسا بھی لگتا ہے کہ جیسے حقیقتاً وہ حکومت سے اپنی جان چُھڑانا چاہتے ہوں تاکہ وہ آنے والے لوک سبھا الیکشن کی بھر پور تیاری کرسکیں۔۔اگر حکومت میں رہے تو : حکومتی مسائل کی وجہ سے۔۔۔ لوک سبھا الیکشن  پر فوکس نہیں کر پائیں گے ۔۔۔میرے خیال میں کیجری وال استعفیٰ دے دیں گے، وزیراعلیٰ سے وزیِراعظم کی جانب قدم بڑھائیں گے ۔۔۔
   اب مجھے اجازت دیں ۔۔۔پڑھنے کا بُہت شُکریہ ۔۔۔ 
نوٹ: درج بالا خیالات سے اختلاف/ اتفاق کرنا: ہر پڑھنے والے کا حق ہے
  { ہمیشہ رب کی مہربانیاں رہیں }