Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Wednesday, February 12, 2014

" بس یہی فرق ہے "

منجانب فکرستان ٹیگز: لافانی؛ فانی؛ فرق 
 دوست نے کہا صدر جارہے ہو تو والد صاحب کی یہ ہومیوپیتھک دوا بھی لیتے آنا۔۔۔دوا لیکر شیشی پر دوا
 کی ایکسپائری تاریخ دیکھنے کی کوشش کررہا تھا،۔۔۔دُکاندار سمجھ گیا،،اُسنے مجھ سے کہا : ہومیوپیتھک دوائیں
 کبھی ایکسپائر نہیں ہوتیں،میں نے کہا یہ کیا بات ہوئی؟؟کم یا زیادہ وقت کے فرق سے کائنات کی ہر شے
 فانی ہے ۔۔۔صرف ایک خُدا کی ذات ہے جو لافانی ہے۔۔۔ اور تم کہتے ہو میوپیتھک لافانی ہے۔۔۔
میرے خیال میں ایسا کہنا بھی ٹھیک نہیں۔۔یہ بات خُدا کی عظمت کے خلاف جاتی محسوس ہوتی ہے۔۔۔ نہ صرف ہومیوپیتھک دوا بلکہ کسی شے کے بارے میں بھی لافانی کا تصور صحیح نہیں ہے۔۔۔ہاں کسی کا عرصہ حیات چند ساعتوں  کا ہے، تو کسی کا کئی سالوں کا ، اور کسی کا صدیوں پر محیط ہے ،"اِس فرق کے ساتھ" ایکسپائری نظام کائنات کی ہر شے کا احاطہ کئے ہوئے ہے۔۔۔  
اب مجھے اجازت دیں۔۔۔پڑھنے کا بُہت شُکریہ 
نوٹ: درج بالا خیالات سے اختلاف/ اتفاق کرنا: ہر پڑھنے والے کا حق ہے
  { ہمیشہ رب کی مہربانیاں رہیں }