Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Saturday, February 15, 2014

" اولاند" بطور ایک عاشق "

منجانب فکرستان:"اولاند" پر مزاحیہ پوسٹ 
میرے معزز قارئین:مجھے مبارک باد دیں،ہار پہنائیں،گلے ملیں اور میری پیٹھ تھپ تھپائیں کہ میں 1/3
پیش گو پنڈت ہوگیا ہوں،پوسٹ "پھر دھمکی " میں کیجری وال کے استعفے کی پیش گوئی کی تھی، جو سچ
ثابت ہوگئی 1/3 اسلئیے کہ:عمران جمائما بعد حلالہ ایک ہوجائیں گے والی پیش گوئی غلط ہوگئی، جمائما کسی
مسخرے کے سنگ ہوگئی ہے۔۔۔
اسی طرح فرانس کے صدر اولاند کی بھولی صورت دیکھ کر پیش گوئی کی تھی کہ انکی پارٹنر"ٹرئیر وائلر"
 شادی کا پٹہ ڈالنے میں کامیاب ہونگی مگر اولاند نے تو پارٹنر شپ ہی توڑ ڈالی اور سرکاری رہائش سے صرف 300 میٹر دوری پر واقع اداکارہ ژولی گائییے کی رہائش گاہ عشق لڑانے ہلمٹ میں منہ چھپائے خوشی:grin: خوشی:grin: اسکوٹر پر سوار جانا آنا کررہے تھے۔۔ بھولے باشاسمجھ رہے تھے کہ اُنہیں کوئی نہیں دیکھ رہا :grin: اور یہ بات بھول گئے کہ تھے "تاڑنے والے قیامت کی نظر رکھتے ہیں"۔۔جب اخبار میں اداکارہ گائییے کے ساتھ اُنکی تصاویر شائع ہوئیں تو دیکھ کر ہکا بھکا رہ گئے ۔۔ اور منہ سے نکلا ۔۔ہائیں یہ کیا ؟؟:sad: :sad:
ہوسکے تو "پھر دھمکیتجزیہ" پڑھ کر دیکھیں ۔۔اور مجھے اجازت دیں۔۔۔ پڑھنے کا بُہت شُکریہ۔۔
 نوٹ: درج بالا خیالات سے اختلاف/ اتفاق کرنا: ہر پڑھنے والے کا حق ہے
  { ہمیشہ رب کی مہربانیاں رہیں }