Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Tuesday, July 1, 2014

" بلیک میلنگ کاروبار"

منجانب فکرستان 
 برازیلیوں نے جب پینلٹی کک کےزریعے چلی پر فتح پائی تب اُنہوں نے کہا: پیلی سبز شرٹ ہمارے لیے
  مقدس ہے، اور یہ کہ "خُدا" ہمارے ساتھ ہے ۔۔
٭۔۔۔٭۔۔۔٭
 عالم دین  کا یہ دعویٰ پڑھ کر ذہن میں خیال آیا کہ: کیا مستقبل قریب میں جنگیں جِنات کی فراہم کردہ
  معلومات کی بُنیاد پر لڑی جائیں گی ؟؟
 ٭۔۔۔٭۔۔۔٭
 بانکی مون کینیا سیمینار میں ،گویا  لڑکیوں کو  پسند کی شادی کرنے کی  ترغیب دے رہے  ہیں، جبکہ پاکستان 
میں آئے دن پسند کی  شادی  کرنے والے جوڑوں  کی غیرتکے نام پرقتل  کئے جانے کی خبریں پڑھنے کو 
 ملتی ہیں،ایسے میں بانکی مون کا یہ مشورہ پاکستان کیلئے  کتنا صائب کہلانے کا حقدار ہے؟؟
٭۔۔۔٭۔۔۔٭
وکیل کا کہنا ہے کہ: فلم میں ہندو دیویوں کی کی توہین کی گئی ہے اسلئیے فلم کے تمام ذمہ داروں کو سزا ملنی چاہئیے،جبکہ دیوئیں بیچاری خاموش ہیں : کہیں یہ بھی بلیک میلنگ کاروبار تو نہیں ہے؟:grin:  
پوسٹ میں کہی گئی باتوں سےاختلاف/اتفاق کرناآپکا حق ہے۔اب مجھےاجازت دیں،پڑھنے کا بُہت شُکریہ ۔ 
  {ہمیشہ رب کی مہربانیاں رہیں }