Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Wednesday, July 23, 2014

"غور طلب بات"

 منجانب فکرستان
٭۔۔۔٭۔۔۔٭
 کنگنا: نئی فلم دیکھ کر کوئی  مجھ  شادی نہیں کرے گا! (یہ دُھوکا دینا نہیں، اداکاری ہے) لیکن اشتہار میں
 لوگوں کو یہ باور کرانا  کہ یہ چیز  میرے استعمال  میں ہے، جبکہ ایسا  نہیں ہے، تو یہ سب جھوٹ ہے
 اور میں جھوٹ بول کر لوگوں کو دھوکہ نہیں دے سکتی۔۔۔
کنگنا  کاضمیر پیسوں کیلئے جھوٹ بولنے پرآمادہ نہیں،اُسکا کہنا ہے میرےاِس فیصلے سے دُنیا تبدیل نہیں 
ہو گی،لیکن کم از کم میرے دل کو اطمینان ہے کہ: میں اِس قسم کے جھوٹ کا حصّہ نہیں بنی۔۔
ایسے میں وہ مذہبی پروگرام اینکرز یا ایسی شخصیات یاد آجاتی  ہیں کہ جنہوں نے اپنے آپ پر ایک مذہبی 
شخصیت ہونے کی چھاپ  لگائی ہوئی ہےلیکن پیسوں کی خاطردھڑلے سےاشتہاری جھوٹ بولتے ہیں۔۔
جھوٹ جوکہ مذہبی لحاظ سے  بُرائی  کی جڑ ہے،ایسے میں پیسوں کی خاطر اشتہاری جھوٹ بولنا  اُنکا ضمیر کیسے 
گوارہ کرلیتا ہے،جبکہ ایکاداکارہ کا ضمیر پیسوں کی خاطر اشتہاری جھوٹ بولنے  پر آمادہ نظر نہیں آتا ۔۔
ہے نا غور طلب بات!! 
٭۔۔۔٭۔۔۔٭
 پڑھنے کا شُکریہ
 پوسٹ میں کہی گئی باتوں سے اختلاف/اتفاق کرنا آپکا حق ہے۔ 
  {ہمیشہ رب کی مہربانیاں رہیں }