Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Sunday, July 13, 2014

" احتجاج احتجاج احتجاج "

اسرائیل کی جانب سے سولین آبادی پر دوبارہ وحشیانہ بمباری
 اسرائیلی ظلم و بربریت کے خلاف 
احتجاج احتجاج احتجاج احتجاج احتجاج احتجاج احتجاج احتجاجاحتجاج احتجاج احتجاج
 نیو یارک ٹائمز امیج
اپیل اپیل اپیل اپیل اپیل اپیل اپیل اپیل اپیل اپیل 
اقوام متحدہ  کے بانکی مون اور دُنیا کےملکوں کے سربراہان سے درد مندانہ اپیل ہے کہ
انسان  ہونے  کے  ناطے انسانوں کی ہلاکتوں پر:اسرائیل کی جانب سےجاری گُنجان سِول 
آبادی پراِس وحشیانہ بمباری کو رُکوانے کیلئے: اپناانسانی کردار ادا کریں
منجانب فکرستان