Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Friday, August 22, 2014

" محو حیرت ہوں کہ: دُنیا کیا سے کیا ہوجائے گی "

 فکرستان کی شئیرنگ : روزنامہ جنگ سے : غور و فکر کیلئے
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ہم جنس شادیوں کی تعداد کا : پہلی مرتبہ انکشاف
لندن (پی اے) سرکاری اعداد وشمار میں انکشاف ہُوا ہے کہ نیا قانون منظور ہونے کے بعد ابتدائی 3 ماہ
کے دوران 14 سو سے کچھ زیادہ ہم جنس شادیوں کا انعقاد ہُوا۔ اس تعداد میں خواتین جوڑوں کا  تناسب
56 فیصد،جبکہ مرد جوڑوں کا تناسب  44 فیصد تھا۔۔
میرج ( ہم جنس جوڑے) ایکٹ 3013ء کو انگلینڈ اور ویلز میں رواں سال 29 مارچ کو متعارف کرایا  گیا
تھا اور قانون کے نافذ ہوتے ہی ابتدائی 3 دنوں کے اندر 95 ہم جنس شادیاں ہوئی تھیں۔۔2005ء سے
اب تک سول پارٹنر شپ میں جُڑے افرادکو شادی کرنے کا 10دسمبر 2014ءکو اختیار حاصل ہوجائے گا
اِن افراد کی تعداد 1 لاکھ 20 ہزار بنتی ہے ۔۔
٭ بشکریہ جنگ ٭
  {ہمیشہ رب کی مہربانیاں رہیں }