Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Friday, November 1, 2013

" اُونچی اُڑان "

منجانب فکرستان: پرزم : آئی ایم ملالہ: وزیراعظم
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
کیا امریکی تاریخ کا مطالعہ نہیں کرتے ہیں ؟؟ تاریخ اس بات کی گواہیوں سے بھری پڑی ہے اور یہ ایک طے شُدہ بات ہے کہ:
  خفیہ کام کبھی خفیہ نہیں رہتے ہیں۔۔ تاریخ  بتاتی ہے کہ  گھر کے بھیدی لنکا ڈھاتے ہیں۔۔اسی لیے سیانے کہتے ہیں کہ اپنا راز اپنے دوست کو نہ بتاؤ۔۔
امریکی جاسوسی نظام "پرزم" نے امریکہ کی شبیہہ کو بگاڑ دیا ہے، ممکن آپ کہیں کہ اُسکی شبیہہ  پہلے کونسی اچّھی تھی ؟؟ تو عرض ہے کہ جیسی شبیہہ اب بنی ہے پہلے ایسی تو نہ تھی،مثلاً امریکہ کے دوستوں میں جیسی اب بد اعتمادی پیدا ہوئی ہے پہلے تو نہ تھی۔۔پرزم جاسوسی نظام دوستوں کی جاسوسی امریکہ کی ایک بُہت بڑی غلطی ثابت ہوئی ہے ۔۔۔
ملالہ کا گراف اُوپر نیچے ہوتا رہا ہے لیکن کتاب" آئی ایم ملالہ " نے ملالہ کیلئے  امریکی پروگرام  " پرزم " جیسا کام کیا ہے ، اِس کتاب نے ملالہ کی شبیہہ کو بگاڑ دیا ہے۔۔ یہ کتاب ملالہ کی ایک بُہت بڑی غلطی ثابت ہوئی ہے ۔۔امریکہ اور ملالہ دونوں اونچی اُڑان بھر رہے تھے  "پرزم"۔۔۔"آئی ایم ملالہ"  نے ان کے پر کاٹ دیے ہیں۔۔ وزیر اعظم بننا تو دور کی بات ہے، اب  ملالہ کو پاکستانی معاشرہ کسی صورت  میں بھی  قبول نہیں کرسکتا ہے،۔۔۔ جس طرح پرزم نے امریکی دوستوں کو ناراض کیا، اسی طرح آئی ایم ملالہ  نے ملالہ کے دوستوں کو ناراض کیا ہے۔۔اب مجھے اجازت دیں ۔۔۔آپکا بُہت شُکریہ ۔۔۔۔
نوٹ : رائے سے اختلاف/ اتفاق کرنا ہر ایک کا حق ہے۔
 { ہمیشہ رب کی مہربانیاں رہیں }