Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Wednesday, November 7, 2012

ماہرین غلط تجزیے کرتے ہیں ؟؟

منجانب فکرستان: ہندسے کیا کہتے ہیں؟؟
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تجزیہ کار کہتے تھے امریکی ووٹر میچیورڈ تعلیم یافتہ ہے،ووٹ دیتے وقت اقتصادی پالیسی کو پیشِ نظر رکھے گا، لیکن درجہ ذیل تناسبی ہندسے کچھ اور ہی حقیقت عیاں کرتے ہیں، جس کو ماہرین میں سے شاید ہی کسی نے پیش کیا ہو۔دیہی علاقے جوکہ قدیم روایات سے جُڑے ہوتے ہیں 60 فیصد لوگوں نے رومنی کو ووٹ دئیے اور صرف 38 فیصد نے اوباما کو دئیے،شہری علاقوں میں 60 فیصد لوگوں نے اوباما کو ووٹ دیئے  اور صرف 38 فیصد نے مسٹر رومنی کو دئیے۔۔۔
چرچ جانے والے 61 فیصد افراد نے رومنی کو ووٹ دئیےاور صرف 37 فیصد نے اوباما کو ووٹ دئیے جبکہ چرچ نہ جانے والے 62 فیصد افراد نے اوباما کو ووٹ دئیے اورصرف 34 فیصد نے رومنی کو دئیے ۔۔۔ انِ تناسبی ہندسوں سے صاف ظاہر ہو رہا ہے کہ یہ مقابلہ بنیادی طور پر پارٹی آئڈیالوجی یعنی کنزروٹیو سوچ اور لبرل سوچ کے درمیان تھا ۔۔۔ کہنے کا مقصد یہ ہے کہ ووٹر کے سامنے اقتصادی یا خارجہ پالیسی بنیاد کی حامل نہیں تھی جبکہ ماہرین اس کو بنیاد قرار دے رہے تھے، لیکن نتائجی ہندسے اُن کی سوچ کی حمایت نہیں کرتے اِس  کے بجائے کنزر ویٹو اور لبرل سوچ کی حمایت کرتے نظر آتے ہیں ۔۔۔۔
اب اجازت دیں ۔۔آپ کا بُہت شُکریہ ۔ ۔ (ایم۔ڈی)