Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Friday, November 9, 2012

خطباتِ اقبال

 منجانب فکرستان : سرن اور علامہ اقبال 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
علامہ اقبال نے اپنے خطبات   The Reconstration Of  Religious Thought in Islam یا "تشکیلِ جدید الہٰیاتِ اسلامیہ" 1928تا 1929 میں مذہب اسلام اور سائنس علوم کے حوالے سے جو بات کہی تھی  وہی بات سرن والے بھی گذشتہ مہینےمنعقدہ سائنس اور دین مباحث کانفرنس  میں کی  ہے۔ یعنی سائنس اور مذہب میں ہم آہنگی ہو ۔۔علامہ اقبال نے ان خطبات میں قُرآنی آیات کے حوالوں سے  یہ بات ثابت کرنے کی کوشش کی ہے کہ مذہبِ اسلام اور سائنس علوم میں ہم آہنگی پائی جاتی ہے ۔۔۔ مکمل تفصیل کیلئے  لنکس پر جائیں
 ۔۔مجھے دیں اجازت ۔۔آپ کا بُہت شُکریہ ۔۔(ایم۔ڈی)