Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Saturday, November 3, 2012

سینڈی کی توجیح

منجانب فکرستان: خُدا کی صفات کو متعارف کرانے کےمختلف انداز
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سمندری طوفان "سینڈی" سے لاکھوں افراد متاثر ہوئے ،جبکہ 90 سے زیادہ افرادہلاک بھی ہوئے ہیں ، ماہرین ماحولیات، ماحول کو خراب کرنے کا نتیجہ قرار دے رہے ہیں، جبکہ ہمارے یہاں کے بعض کالم نگار تک اپنے کالموں میں اسکی توجیح گستاخانہ فلم سے جوڑ کر کر رہے ہیں کہ  گستاخانہ فلم بنانے یا  گستاخانہ فلم بنانے والوں کو سزا نہ دینے  پر خُدا نے سینڈی سمندری طوفان کے زریعے اُنہیں سزا دی ہے۔۔۔
 کالم نگار ایسی بات کریں تو پھر سوال پیدا ہوتا ہے کہ کیا خُدا گستاخانہ فلم بنانے والے ملعونوں  کی سزا ایسے لاکھوں بے گُناہ افراد کو دے رہا ہے جِنکا اس فلم سے کوئی تعلق نہیں ہے۔۔  جبکہ فلم بنانے والے ملعونوں کو اس سمندری طوفان سے کوئی گزند تک نہیں پہنچتی ہے۔۔۔ ۔۔۔ کالم نگاروں پر انسانی شعور بلند کرنے کی بھاری ذمہ داری عائد ہوتی ہے ۔۔۔
اب دیکھیں  کہ انگریز دانشور نے اپنی قوم کو خُدا کی صفت کا  تعرف کس انداز میں کرایا ہے ۔ 
.God created the laws of nature and does not interfere with them 
اسکا نتیجہ سائنس دانوں نے کہا "سینڈی"  کا قانون دریافت کریں گے۔
بلاگ کے ہیڈر اور گھومتے گلوب کے نیچے بھی خُدائی صفاتی  تعرف موجود ہے۔۔۔۔۔ اب اجازت دیں ۔۔۔۔۔۔آپ کا بُہت شُکریہ۔