Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Tuesday, November 20, 2012

اسرائیلی حملوں پر کس نے کیا کہا ؟

منجانب فکرستان: اقوام متحدہ میں فلسطینی نمائندے نے کیا کہا ؟
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
غزہ میں اب تک 110 مسلمان شہید ہوچُکے ہیں جبکہ گھروں کے تباہ شُدہ ملبے بتا رہے ہیں کہ زخمیوں کی تعداد سیکڑوں میں ہوگی۔۔برطانیہ نے اسرائیل سے غزہ پر حملے بند کرنے کا مطالبہ کیا ہے۔۔امریکہ کا کہنا ہے کہ حماس کے خلاف اسرائیل  کو اپنے دفاع کا حق حاصل ہے ۔۔۔
 "سلامتی کونسل کو حاشیے پر نہیں رہنا چاہیے۔ "یہ بہت اہم کہ سلامتی کونسل ہمارے عوام کے خلاف اس جارحیت کو بند کروانے کی ذمے داری قبول کرے" یہ الفاظ تھے اقوام متحدہ میں میں فلسطینی نمائندے جناب ریاض منصور  کے ۔۔
۔ اقوام متحدہ سے ہی  بی بی سی کی نامہ نگار بار برا پلیٹ کا کہنا ہے کہ مغربی سفارت کار اس  بارے میں جنگ بندی کا مطالبہ کرنے کے بجائے حماس کی طرف سے راکٹوں کے فائر اور اسرائیل کے اپنے دفاع کے حق کا حوالہ دینے کی کوشش کر رہے ہیں ۔۔۔بان کی مون نے فوری جنگ بندی کی اپیل کی ہے ۔۔۔
تیاری میں درج ذیل سے مدد لی گئی ہے۔۔ اب اجازت دیں ۔۔۔آپ کا بُہت شُکریہ ۔۔
http://www.nawaiwaqt.com.pk/international/18-Nov-2012/145807
ا