Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Friday, October 31, 2014

" مذہب کو سائنسی جامہ پہنا نا"

منجانب فکرستان: غور و فکر کے قابل دو خبروں کی شئیرنگ
پہلی خبریہ ہےکہ پوپ فرانسس نے سائنسی نظریہ بگ بینگ اور اِس بھی بڑھ کر مذہب کے حوالے سے متنازعہ نظریئے اِرتقاء کو حقیقی کہہ کر قبولیت بخشی یوں مذہب پر سائنسی جامہ چڑھانے کی کوشش کی ہے۔۔ اپنی بات میں وزن ڈالنے کیلئے پوپ فرانسس کہتے ہیں کہ
When we read about creation in Genesis, we run the risk of imagining God was a magician, with a magic wand able to do everything
پوپ کا نظریہ بیگ بینگ،نظریہ ارتقاء اور خُدا کے بارے میں یوں رائے دینا مذہب کے حوالے سے کہاں تک صحیح ہے ؟؟؟ 
دوسری خبر یہ ہے کہ ایپل کے سربراہ ٹمِ کُک نے کہا ہے کہ" مجھے ہم جنس پرست ہونے پر فخر ہے۔۔
میں اِسے خُدا کی جانب سے دیئے گئے عظیم تحفوں میں سے ایک تحفہ خیال کرتا ہوں " مسٹر کُک کے یہ خیالات دماغ میں جگہ بنا نہیں پارہے ہیں۔۔
اب اجازت دیں، پڑھنے کا بُہت شُکریہ ۔۔۔
٭۔۔۔٭۔۔۔٭
پوپ کی خبر کا لنک۔  
http://www.washingtonpost.com/blogs/worldviews/wp/2014/10/28/pope-francis-backs-theory-of-evolution-says-god-is-no-wizard/
ٹم کُک کی خبر کا لنک۔
http://www.reuters.com/article/2014/10/30/us-apple-ceo-idUSKBN0IJ19P20141030
٭۔۔۔٭۔۔۔٭
پوسٹ میں کہی گئی باتوں سےاختلاف/اتفاق کرناآپکا حق ہے۔

  {ہمیشہ رب کی مہربانیاں  رہیں }