Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Monday, May 19, 2014

" فرق صاف ظاہر ہے "

  منجانب فکرستان
مودی : کیجری وال: عمران خان
گجرات فسادات نے مودی کی شبیہہ بگاڑ دی تھی،غلطی کا احساس ہوگیا،  تو گجرات میں پھر کوئی ہندومسلم فساد نہ ہُوا،اپنی
بگڑی شبیہہ سدھار کیلئے مودی ساری توجہ صوبے کو خوشحال بنانے پر صرف کرنے لگے،محنت رنگ لائی، گجرات دیگر 
صوبوں کے مقابلے خوشحال ترقی یافتہ کہلانے لگا، الیکشن سے پہلے گجرات میں نمائشی میلے لگا کر میڈیا کے زریعے گجرات 
شائن ماڈل بھارتیوں کو دِکھانے لگے جس سے بھارتی  متاثر ہوئے۔ یوں میدان مار لیا۔۔
پارٹی سینئیرز کو کھڈے لائن لگانے بطور وزیراعظم جیت سے پہلے ہی اپنے آپکو  متعارف کرادیا ۔۔
 کیجری وال نے میکش امبانی کے خلاف ایف آئی آر درج کرنے کی بات کر کے سرمایا داروں کو اپنے خلاف کرلیا، میڈیا کے خلاف  سخت بیان دیکر میڈیا والوں کو بھی ناراض کردیا، یوں سرمایا دار اور میڈیا دو طاقتیں آپس میں مل گئیں ۔۔میڈیا والوں نے کیجری وال سے ایسے ایسے اُلٹے سیدھے آڑے ترجھے   سوالات کر کر کے  عوام کو یہ باور کرادیا کہ کیجری وال نا اہل ہیں۔۔یہاں تک کہ کیجری وال سے قبول وادیا کہ دہلی حکومت سے استعفیٰ دینا اُنکی غلطی تھی ۔۔اب غلطیاں کرنے والے کو حکومتی باگ ڈور دینا کون پسند کرے گا ؟؟
عمران خان کو اپنے جوہر دِکھانے،عوام سے کئے وعدے پورے کرنے ، خیبرپختونخوا  کی حکومت ملی ہے،وہ بھی مودی کی طرح اپنی توجہ کا فوکس  صوبے کی خوشحالی اور ترقی  پر مرکوز کرکے ، گجرات کی طرح خیبرپختونخوا کو پاکستان کیلئے ایک ماڈل بنا سکتے تھے، (جیسا کہ الیکشن سے پہلے عوام کو سُنہری خواب دکھاتے رہے ہیں) ،گجرات کی طرح  خیبرپختونخوا شائن ماڈل عوام کے سامنے آتا تو آئندہ الیکشن میں پی ٹی آئی کے سامنے کوئی جماعت نہیں ٹھر سکتی تھی ،ایک سال کا عرصہ گُذرچُکا ہے، لیکن بلدیاتی انتخابات  تک نہیں کرا پائے  ہیں، جبکہ 90 دنوں میں بلدیاتی انتخابات کرانے کے دعویدار تھے۔۔۔
 اِن دِنوں مختلف قسم کے لاحاصل محاذ کھول کراپنی انرجی فضول ضائع کر رہے ہیں۔۔۔
نوٹ:آپ نے جو کُچھ پڑھا ہے،اُس سے اختلاف/اتفاق کرنا آپ کا حق ہے ۔۔۔اب اجازت دیں ۔۔
پڑھنے کا بُہت شُکریہ   
ہمیشہ رب کی مہربانیاں رہیں