Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Thursday, May 1, 2014

" مزدوروں کا عالمی دن"

  منجانب فکرستان 
یکم مئی شکاگوجدوجہد: مزدوروں کا عالمی دن:
 آج کے دن بھی۔۔۔ چوراہوں   کے فٹ پاتھوں پر آس لگائے بیٹھے ہیں مزدور۔۔کوئی تو آجائے ۔۔۔مزدوری کا خریدار۔۔
 تاکہ اُس کے گھر بھی جل جائے چولہا ۔ ۔۔تاکہ گُذر جائے ایک دن اور زندگی کا ۔۔
آخر ایک آجاتا ہے ۔۔مزدوری کا خریدار ۔۔سب اپنی اپنی قسمت لئیے ۔۔اُسکی طرف دوڑ پڑتے ہیں ۔۔۔ہر ایک آس
بھری آواز میں صدا لگا تا ہے ۔۔۔صاب جی مجھے لے جائیں ۔۔۔میں اچّھا کام کروں گا ۔۔۔دوسرا کہتا ہے صاب جی مجھے
 لے جائیں ۔۔۔آپ جو کہیں گے، میں وہ کروں گا۔۔۔تیسرا جس کے گھر دودن سی چولہا نہیں جلا ۔۔۔ مسکینی آواز میں
 صاب جی آپ مجھے لے چلیں۔۔۔مجھے دیہاڑی سے کم پیسے دینا۔۔۔جتنا چاہے کام کرالینا۔۔۔
 یہی ہے سچّی حقیقت ہے۔۔۔یکم مئی کی ۔۔۔مزدوروں کے عالمی دن کی۔۔۔۔باقی سب فسانہ ہے ۔۔۔ڈرامہ ہے ۔۔۔ 
اب اجازت دیں ۔۔۔پڑھنے کا بُہت شُکریہ  
 نوٹ: درج بالا خیالات سے اختلاف/ اتفاق کرنا ہر پڑھنے والے کا حق ہے 
 {ہمیشہ رب کی مہربانیاں رہیں }