Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Tuesday, December 17, 2013

" نواز شریف مددت پوری کریں گے"

منجانب فکرستان
یہ اتفاق ہے یا کُچھ اور ؟؟ کل عمران خان کے صرف 4 حلقے تصدیق والے رٹے  کے بارے میں لکھا تھا۔۔
آج دُنیا ای پیپر کی سائٹ کھولی تو حیرت ہوئی کہ پُورا فرنٹ پیج اسی 4 حلقے رٹے کی کہانیاں سُنا رہا تھا۔۔
 کراچی صدر امپریس مارکیٹ روڈ پر چند خواتین ڈرائی فروٹ بیچتی ہیں، جب بہت دیر تک کوئی خریدار نہیں
آتا ہے تو کسی ایک فروٹ کے چند دانے لیکر سب پر وار کر حسد اور نظر اُتارتی ہیں، اسکے بعد کوئی نہ کوئی
 خریدار آجاتا ہے۔ عقیدہ پکا ہے،خریدار آجاتا ہے، یہ بات مجھے یوں معلوم ہوئی کہ روڈ سے گُذرتے ہوئے
 ہوئے ایک خاتون کو یہ عمل کرتے دیکھا تو اِس عمل کے بارے میں پوچھا ۔۔خاتون نے مُسکرا کے درج بالا
  عقیدےکے بارے میں بتا یا ۔۔
آغاخانی کمیونیٹی والے اپنی دُکانوں میں آغاخان کی تصویر لگاتے ہیں، تصویر لگانے کے پیچھے یہ عقیدہ ہے کہ تصویر لگانے سے کاروبار میں برکت ہوتی ہے ۔۔اس میں شک نہیں، ماشااللہ سے کراچی میں آغاخانیوں کا کاروبار ٹھیک ٹھاک چلتا ہے۔۔اسی طرح کے بُہت سے عقیدے خاص کر دُکاندار طبقوں میں رائج ہیں۔۔
مجھے تو یہ پڑھ کر بڑی حیرت ہوتی ہے کہ نہ صرف ترقی پزیر بلکہ ترقی یافتہ ممالک والے بھی ہفتہ کیسا رہے گا یا آج کا دن کیسا رہے گا ۔۔۔ دیکھتے ہیں ،یقین رکھتے ہیں۔۔
دوستو آپ زرداری کے پیر کے بارے میں بھی جانتے ہونگے کہ جن کا دعویٰ ہے کہ اُنکی وجہ سے زرداری 5 سال نکال گئے اسی طرح اب" بیجن دارو والا "صاحب نے پیش گوئی کی ہے کہ نواز شریف 5سال نکال جائیں گے ۔ ہوتا یہ ہے کہ  کی گئی پیش گوئیوں( تُکوں) میں سے ایک دو نشانے پر بیٹھ جانے پر واہ واہ ہوجاتی ہے اور غلط کی گئی پیش گوئیاں صرفِ نظر ہوجاتی ہیں  ۔۔۔یوں پیش گوئی کرنے والے پر عقیدہ پختہ ہوتا جاتا ہے ۔۔اور وہ مشہور ہوجاتا/ہوجاتی ہے۔۔  
درج ذیل لنک پر دارووالا کی پیش گوئیاں دیکھیں ۔۔۔ اب جازت دیں ۔۔۔پڑھنے کا بُہت شُکریہ۔۔۔
نوٹ: درج بالا خیالات سے اختلاف/ اتفاق کرنا: ہر پڑھنے والے کا حق ہے
  { ہمیشہ رب کی مہربانیاں رہیں }   

   

No comments:

Post a Comment