Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Wednesday, December 5, 2012

[تاریخ کیا کہتی ہے؟][ فطرت کیا کہتی ہے؟]

منجانب فکرستان:سعودی عرب میں یوٹیوب پر پابندی نہیں ہے مسئلہ کا حل نکالا
-------------------------------------------------------------------
 بھارت کے علاقے سُندری باری سے خبر ہے کہ وہاں کی سُندریا ں  شادی کیلئےاپنی باری کا انتظار نہیں کرتی ہیں فون پر کسی لڑکے سے Love مّٹکا کرکے  گھر سے بھاگ جا تی ہیں۔ اِسکا حل مقامی  کونسل نے رحمان ملک حل یعنی فون پر پابندی لگا کر نکالا کہ جو کنواری فون کرتی پکڑی جائے اُس پر  دس ہزار بھارتی روپئے  جرمانہ ہوگا جبکہ شادی شُدہ عورت پر جرمانہ کی رقم دو ہزار روپئے  رکھی گئی ہے اور اِسکی نگرانی کیلئے ایک کمیٹی بھی  بنادی گئی ہے۔۔، کیا یہ حل کار گر ہوگا ؟؟تاریخ اسکا جواب کلاسک رومانی داستانوں کے حوالے سے نفی میں دیتی ہے۔۔جبکہ فطرت مزاق  اُڑاتے ہوئے کہتی ہے۔
"اُونچی دِواریں چُنوادو، لاکھ بِٹھادو پہرے"
 اس بارے میں مقامی چینل پر بات کرتے ہوئےسُمن نامی خاتون نے کہا کہ یہ بیکار کی پابندی ہے، ٹیکنالوجی تو استعمال کیلئے ہوتی ہے نہ کہ پابندی لگانے کیلئے۔۔۔ کاش یہ ہی بات کوئی ہمارے وزیرِ داخلہ سے بھی کہے کہ ٹیکنالوجی استعمال کیلئے ہوتی پابندی لگانے کیلئے نہیں۔۔۔ سعودی عرب نے یوٹیوب پر پابندی نہیں لگائی قابلِ اعتراض مواد کو بلاک کرنے کا حل نکالا۔۔۔
اب اجازت دیں ۔۔۔ آپ کا بُہت شُکریہ ۔۔
http://www.dw.de/%D8%A8%DA%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C-%DA%AF%D8%A7%D8%A4%DA%BA-%D9%85%DB%8C%DA%BA-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D9%86-%DA%A9%DB%92-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%D8%A6%D9%84-%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B9%D9%85%D8%A7%D9%84-%D9%BE%D8%B1-%D9%BE%D8%A7%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C/a-16429190?maca=urd-rss-urd-all-1497-rdf