Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Sunday, December 23, 2012

"منتخب جملے"


منجانب فکرستان: اناڑی: ناجائز : بدنامیاں : دانش
--------------------------------------------------
محترم نذیر ناجی کے کالم سےمنتخب چند جملے۔
"سرکاری خزانے کی جو لوٹ مار تاجر اور سرمایا دار طبقہ کرتا ہے پیپلز پارٹی کے اناڑی لیڈر اسکا 5 فیصد بھی نہیں کماتے ہونگے، مگر اُن کی ناجائز کمایوں کا شور اتنا زیادہ مچتا ہے کہ دوسروں کا کھایا  پیا دکھائی نہیں دیتا ہے۔"
" پیپلز پارٹی والوں کی 5 روپئے کی کرپشن 5 ارب روپئے سے زیادہ بناکر دکھائی جاتی ہے کھانے والے کھاتے رہتے ہیں پیپلز پارٹی والے بدنامیاں اپنے کھاتے میں ڈال لیتے ہیں۔"
ہاریوں، مزدوروں،غریبوں،چھابڑی والوں اور خوانچے والوں کے خیالات کے حوالے سے فرماتے ہیں یہ۔۔
" کسی بھی جماعت کو موزوں نہ پا کر محنت کشوں کو مجبوراً اسی پارٹی کی طرف دیکھنا پڑتا ہے اور اس پارٹی کے لیڈر بھی حکومت میں آنے کو بعد مجبوراً  غریبوں کیلئے کچھ نہ کچھ ضرور کرتے ہیں" ۔۔۔
قارئین دوستوں سے گُذارش ہے کہ لنک پر جائیں مکمل کالم پڑھیں، دانش میں اضافہ کریں ۔۔ ہاں جی
 مجھے اجازت دیں۔۔۔ آپ کا بُہت شُکریہ ۔۔

No comments:

Post a Comment