Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Friday, April 5, 2013

" جانچ پڑتال "

منجانب فکرستان : ایاز امیر: عمران خان
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
الیکشن کمیشن نے بے رحم جانچ پڑتال کا اندیہ دیا تھا لیکن لوگوں کے ذہنوں میں اِسکی صورت واضع نہیں  ہو پا رہی تھی کہ یہ کس قسم کی جانچ پڑتال ہوگی ؟ لیکن اب جانچ پڑتال کی صورت واضع ہوتی جارہی ہے کہ یہ کس قسم کی ہوگی۔۔ مثلاً ایاز امیر کے انگریزی  کالموں میں نظریہ پاکستان سے مطلق لکھی گئی باتوں کی بُنیاد پر اُن کے کاغذِ نامزدگی مسترد ہوگئے ہیں، (جبکہ اُن کا کہنا ہے کہ انکے انگریزی مضامین کو غلط معنی پہنائے گئے ہیں) اسی طرح زبانی سوالوں سے بھی اس جانچ پڑتال کی صورت واضع ہو تی جا رہی ہے۔۔۔آگے آگے دیکھئے ہوتا ہے کیا ؟؟
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پاکستان میں امریکی ڈرون حملوں پر ہر ایک نے احتجاج کیا ، لیکن عمران خان کی احتجاجی حکمتِ عملی موثر ثابت ہوئی، اِس کو دُنیا بھر میں پزیرائی ملی اِس حکمتِ عملی کے باعث معروف امریکی ویب سائٹ" گلوبل پوسٹ "کے مطابق سن 2012 کے دُنیا کے 9 با اثر ترین شخصیات میں سے عمران خان دُنیا کے تیسرے با اثر ترین شخص قرار دیے گئے ۔۔

میرے خیال میں اگر پاکستانی عوام نے عمران خان پر اعتماد کرکے تحریک انصاف کو الیکشن میں کامیاب کرایا تو  کامیاب ڈرون احتجاجی حکمتِ عملی کی طرح  وہ بہتر حکمتِ عملی  اپناکر  پاکستان  کوصحیح سِمت میں موڑ سکتے ہیں ۔۔اجازت دیں ۔۔رب راکھا