Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Sunday, July 30, 2023

"کائناتی قوانین میں استثناء کا قانون بھی موجود ہے"

منجانب فکرستانغوروفکر کے لئے

سائنس کی خوبی یہ ہے کہ وہ یہ دعویٰ نہیں کرتی کہ اُس نے 

حتمی سچ دریافت کرلیا ہے، وہ تو ہمیشہ یہ گانا گاتی رہتی ہے کہ

ستاروں سے آگے جہاں اور بھی ہیں 

ابھی عشق کے امتحاں اور بھی ہیں 

 "کائناتی قوانین میں استثناء کا قانون بھی موجود ہے"

خُصوصی طور پر ایسے قوانین جاندار انواع میں نظر آتے  ہیں،

اِس کی دلچسپ مثال، سانپ ایناکونڈا کی خصوصیات میں دیکھی

جاسکتی ہے،عموماً جاندار انواع میں نرجسیم ہوتے ہیں جبکہ سانپ

'ایناکونڈا'کی مادہ پانچ گنا بڑی ہوتی ہے،اسی طرح جانداروں میں

 جنسی ملاپ کے لئے نر دلچسپی ظاہر کرتے ہیں،جبکہ ایناکونڈا کی 

مادہ جنسی ملاپ کی دلچسپی ظاہر کرتی ہے،

بعد جنسی ملاپ نر بھاگنے  کوشش کرتا ہےتاہم پانچ گنا جسیم مادہ

 اُسے دبوچ کر کھاجاتی ہے (نِگل لے تی ہے)۔ 

-------------------------------

بلاگ:درج ذیل سائٹ سے متاثر ہوکر لکھا گیا ہے۔

https://www.bbc.com/urdu/articles/ck5lj2lwy05o

 اب اجازت

پوسٹ میں کہی باتوں سے اتفاق کرنا/نہ کرنا یہ آپ کا حق ہے


No comments:

Post a Comment