Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Tuesday, July 11, 2023

قانون: آہستہ رو

 منجانب فکرستان: غوروفکر کے لئے

انسانی ذہن کی یہ جہت کیسی ہے (لڑکا،لڑکی/مرد،عورت) کی محبت کہتےہیں 

خاندان،مذہب،ذات برادری،دھن  دولت ) سب محبت پر قُربان ۔

ایسا کیوں ہے؟ محبت کیا ہے؟

انسانی علم کے تمام زرائع اس کی توضیح کرنے سے قاصر ہیں ۔۔۔ 

فرانس ہو یا کہ کوئی ملک،جہاں مسلمان اقلیت میں ہوں، حکومتی سطح پر

کوشش ہوتی کہ یہ اقلیت اکثریتی  میں ضم ہو جاہے،،ہوتا ایساہی ہے،

تاہم یہ ارتقاء کی طرح آہستہ رو قانون ہے ایسا ہونے میں 

نسلوں کی محبتوں کو پروان چڑھنا ہوتا ہے،،

اِس کی مثال انڈیا میں دیکھی جاسکتی ہے،جہاں بولی وڈ دُنیا ہو کہ لکھاریوں 

کی دنیا، غرض کہ فنون لطیفہ سے وابستہ لوگوں کی دنیا میں ہمیں ایسے

 لوگوں کی ایک بڑی تعدادنظر آتی ہے کہ جنہوں نے زمانے میں رائج

روایتی  (خاندان، مذہب،ذات برادری،دھن  دولت) سماجی بندھنوں کو 

توڑ کر کر شادیاں کیں اب اُن کی نسل سیکولر ہے۔

اِس سیکولر نسل کو اقلیت اکثریت جیسا کوئی مسئلہ نہیں ہے۔

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

حالیہ دِنوں میں محبت کے حوالے سے bbc اردو میں ایک اسٹوری شائع

 ہوئی ہے  کہ جس میں ایک پاکستانی مسلمان عورت کے چار بچّے ہیں،جس 

کو سرحد پار انڈیا میں مقیم لڑے سے محبت  ہوگئی ۔ جس کی خاطر عورت 

نے اپنے شوہر کو چھوڑ دیا ، اپنے مذہب کو چھوڑ دیا، اپنا مکان بیچ دیا ۔

 یہ محبت کیا ہے؟ جسے ہم(لڑکا،لڑکی/مرد،عورت)محبت کہتےہیں

انسانی علم کے تمام زرائع اس کی توضیح کرنے سے قاصر ہیں ۔۔۔ 

مکمل تفصیل کیلئے 👇 

https://www.bbc.com/urdu/articles/cjrldwyryk7o

نوٹ:پوسٹ میں کہی گئی باتوں سے اتفاق کرنا/نہ کرنا یہ آپ کا حق ہے   
 ۔ اب اجازت ۔




No comments:

Post a Comment