Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Saturday, July 29, 2023

آج کی، لیلیٰ،جولیٹ یا ہیر

منجانب فکرستانغوروفکر کے لئے

 آج کے دور میں لیلیٰ،جولیٹ اور ہیر بنے کیلئے کنواری ہونا ضروری

 نہیں، دو چار بچّوں کی ماں بھی لیلیٰ،جولیٹ اور ہیر بن سکتی ہے  

مثال حالیہ دِنوں میں محبت کی دو داستانیں میڈیا کی زینت بنیں

  یعنی داستانِ سیما سجن اور داستانِ انجو نصراللہ،محبت کی اِن دونوں 

داستانوں کی خواتین  بالترتیب چار اور دو بچوں کی مائیں ہیں۔

--------------------- 

عموماً یہ سمجھا جاتا ہے کہ عورتین بہ نسب مردوں کے زیادہ 

مذہب  پرست ہوتیں ہیں تاہم، درج بالا محبت کی اِن دونوں 

داستانوں میں مرد حضرات تو اپنے اپنے مذہب پر قائم رہے جبکہ 

دونوں خواتین نے اپنے آباء واجداد کے دئیے مذہب کوچھوڑ دیا ۔

۔اب اجازت۔ 

پوسٹ میں کہی گئی باتوں سے اتفاق کرنا/نہ کرنا یہ آپ کا حق ہے   

    

No comments:

Post a Comment