Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Friday, September 15, 2017

وہ خبر جو ثانوی حیثیت اختیار کر گئی !!!۔

منجانب فکرستان:  وہ خبر جو ثانوی "حیثیت" اختیار کر گئی  !!!۔
اِنسانی ذہن کی صورت گری ! غوروفکر کیلئے۔
صبح دس بجے بی بی سی اردو: سب سے زیادہ پڑھی جانے والی دس خبریں
شمالی کوریا کا ایک اور میزائل تجربہ، جاپان کی تشویش
1965: جب غلطی سے انڈین جنگی جہاز پاکستان میں اتر گیا
مودی شنزو آبے کو مسجد کیوں لے کر گئے؟
پاکستان میں پہلی مرتبہ بلیو وہیل اور اس کا بچہ دیکھا گیا
تبدیلی کا نعرہ لاہور میں کچھ تبدیل کر پائے گا؟
'جب گاندھی کا قتل ہوا تو ہم گھبرا گئے‘
مذہبی جماعت کی سیاسی جماعت اور آزاد امیدوار
’مردوں کے مقابلے میں خواتین میں سیکس میں عدم دلچسپی کا امکان دو گنا زیادہ‘
’جنسی تشدد کا شکار روہنگیا خواتین‘
بلٹ ٹرین نظر بھی نہیں آئے گی
درج ذیل خبر صفحے پر موجود ہے:
 خبر15 ستمبر 2017 عراق میں دو حملوں میں کم از کم 60 افراد ہلاک ۔۔۔اِنسانی ذہن کی صورت گری کہ اس خبر کو پڑھنے والے افراد کم ملے !  
مجھے کام رونے سے اکثر ہے ناصح 
تو کب تک مرے منہ کو دھوتا رہے (میر)

نوٹ: پوسٹ میں کہی گئی  باتوں سے  اتفاق کرنا نہ کرنا   آپ کا  حق  ہے ۔

{  رب  مہربان  رہے  }