Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Monday, September 4, 2017

دو واقعے، غوروفکر والے ۔

 دو واقعے غوروفکر والے
منجانب فکرستان
یونیورسٹی آف ٹیمپا میں شعبہ سوشیالوجی کے اسسٹنٹ پروفیسر کین اسٹوری، نے اپنی ٹویٹ میں لکھا کہ "چونکہ ریاست ٹیکساس کے لوگوں نے امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کو ووٹ دیا اس لیے ان پر سیلاب کی یہ آفت نازل ہوئی اور یہ کہ وہ اس بات کے مستحق تھے" 
یاد رہے کہ یہ خیالات پروفیسر صاحب کے ہیں بعداذاں یہ ٹویٹ ہٹالی گئی۔تاہم پروفیسر صاحب نے اپنے خیالات کو معنے پہنانے کیلئے اپنی ٹویٹ میں لفظ "کرما" کو استعمال ہے جس کے معنے درج ذیل ہیں۔
Karma (car-ma) is a word meaning the result of a person's actions as well as the actions themselves. It is a term about the cycle of cause and effect. According to the theory of Karma, what happens to a person, happens because they caused it with their actions
 درج ذیل ایڈریس پر آپ پروفیسر صاحب کے خیالات سے آگاہ ہوسکتے ہیں ۔


https://www.google.com.pk/search?q=Kenneth+L.+Storey%2C+twitter&oq=Kenneth+L.+Storey%2C+twitter&gs_l=psy-ab.12...87977.103504.0.109544.2.2.0.0.0.0.366.366.3-1. 
--------------------------------------------------------
کُرہ ارض کی تعلیم یافتہ و مہذب کہلانے والی قوم کے ایک پولیس افسر کے خیالات نے، مہذب پن کا پلستر(plaster) یہ کہہ کر اُتار دیا کہ
" ہم صرف سیاہ فام لوگوں کو مارتے ہیں "
یہ اُس وڈیو کا حوالہ ہے کہ جس کی شیئرنگ دنیا کے اخبارات نے اپنے قارئین سے کی۔۔
درج ذیل ایڈریس پر آپ بھی مکمل تفصیل پڑھ سکتے ہیں اور وڈیو دیکھ سکتے ہیں۔ 
https://www.google.com.pk/search?q=%27We+kill+only+black+people.%27&ei=Mf2sWb66AobKvgTYuaKwCg&start=0&sa=N&biw=1067&bih=513&dpr=1.5 
نوٹ : پوسٹ میں کہی گئی  باتوں سے  اتفاق کرنا نہ کرنا  آپ کا  حق  ہے ۔
{  رب  مہربان  رہے  }