Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Monday, June 23, 2014

" منتخب اخباری تراشے "

 منجانب فکرستان: غور و فکر کیلئے
Daily Express

٭٭٭٭٭٭٭
" ہمارے محترم جناب صدیق الفاروق صاحب نے جب کہا : سچ کہا "


٭٭٭٭٭٭٭
 سچ ہے کہ:لاہور لاہور ہے جس نے اپنی آبادی سے تقریباً دوگنی آبادی والے شہر کراچی کو شکست دیدی 
Urdu Newspaper
لاہور (خبر نگار+ نوائے وقت رپورٹ) واقعہ ماڈل ٹائون لاہور کے دوران سادہ کپڑوں میں ملبوس دونوں ہاتھوں میں پستول لئے فائرنگ کرنے والا گمنام کردار ماڈل ٹاؤن ڈویژن میں تعینات پولیس کانسٹیبل ریاض بابر نکلا۔ نجی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق ذرائع کا کہنا ہے کہ سانحہ ماڈل ٹاؤن کے دوران سادہ کپڑوں میں ملبوس فائرنگ کرنے والا گمنام کردار ماڈل ٹاؤن ڈویژن میں تعینات پولیس کانسٹیبل ہے ارو اس کا نام ریاض بابر ہے جو متعدد مرتبہ ڈکیتی کی وارداتوں میں گرفتار بھی ہو چکا اور جیل بھی کاٹ چکا ہے مگر پولیس کے اس ’’گلوبٹ‘‘ کو پولیس حکام کی آشیرباد حاصل رہی اور ہمیشہ سزا سے بچ نکلتا رہا ہے۔ ریاض بابر ماڈل ٹائون  واقعہ کے دوران اپنی خفیہ کارروائیوں میں مصروف رہا اور پیٹی بھائیوں سے داد تحسین بھی وصول کرتا رہا۔ علاوہ ازیں وزیراعلیٰ پنجاب شہباز شریف نے واقعہ کا نوٹس لیتے ہوئے سول کپڑوں میں فائرنگ کرنیوالے پولیس اہلکار کی فوری گرفتاری کا حکم دیدیا اور آئی جی پولیس سے رپورٹ طلب کر لی ہے۔
پولیس کانسٹیبل
 پوسٹ میں کہی گئی باتوں سےاختلاف/اتفاق کرناآپکا حق ہے۔اب مجھےاجازت دیں،پڑھنے کا بُہت شُکریہ ۔ 
  {ہمیشہ رب کی مہربانیاں رہیں }