Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Friday, September 20, 2013

"خوا ہش "

 منجانب فکرستان :جمائما؛ رسل برانڈ؛ عمران خان؛ ممکن ہے
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عمران خان سے کبھی  ملاقات نہیں ہوئی، نہ ہی پارٹی ممبر ہوں، پھر بھی،  پاکستان میں  عوامی تبدیلی لانے کے حوالے سے اُسکی تڑپ، جدوجہد اور اُسکےخلوص کو دیکھتے ہوئے، مجھ سمیت کئی لوگوں کا عمران سے جذباتی تعلق بنا۔۔
خبر پڑھی، تصاویر دیکھیں جمائما رسل برانڈ سے تعلقات بڑھا رہی ہیں۔۔ یہ سب دیکھ کر مجھے جذباتی شاک سا لگا !۔۔  کس لیے لگا ؟؟؟
 اس لیے لگا کہ میری جذباتی خواہش اور ذہنی کلکولیشن دونوں ہی  غلط ثابت ہوتے نظر آرہے ہیں۔۔اخبارات میں پڑھتا تھا کہ جمائما اور عمران خان کے درمیان ابھی بھی اچھّے تعلقات قائم ہیں ، جس نے میرے ذہن میں اِس خواہش کو جنم دیا کہ برطانیہ میں قائم کئی حلالہ سینٹر میں سے ایک سینٹر جمائما اور عمران خان کو دوبارہ ملانے کی راہ دیکھ رہا ہے۔۔لیکن: اے بسائے آرزو کہ خاک شُد: 
 میری اِس جذباتی خواہش نے ابھی دم نہیں توڑا ہے، وہ ابھی بھی آس لگائے بیٹھی ہے کہ ممکن ہے کہ رسل برانڈ ہی حلالہ کا زریعہ ثابت ہو !!!۔۔"خوش فہمی زندہ باد"
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
میرے دل میں جمائما اور عمران خان دوبارہ ازدواجی زندگی گُذاریں کی خواہش کنِ وجوہات کی بنا پر قائم ہوئی اسکی مکمل  تفصیل اپنی سابقہ پوسٹ بعنوان "عمران خان، جمائما خان"  میں لکھی ہے ۔۔۔ پڑھنا  چاہیں تو لنک پر جائیں ۔ مجھے کچّھ یقین سا ہے کہ پوسٹ آپکو ضرور پسند آئے گی ۔۔چونکہ اِس پوسٹ میں آپکو وقت کا فلسفہ ملے   گا اسکے علاوہ  فلم اسٹار الزبیتھ ٹیلر اور ریچرڈ برٹن ۔ سے ملاقات بھی ہوگی۔۔اب مجھے اجازت دیں ۔۔۔آپکا بُہت شُکریہ ۔۔۔   
 { ہمیشہ رب کی مہربانیاں رہیں }