Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Wednesday, August 29, 2012

٭ عدالتی بے انصافی ٭

منجانب فکرستان: عدالتی فیصلے کے بعد والدین کا ردِعمل
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
 16 مارچ 2003 کو ریچل کو ری نے اپنے خون سے حق کی تاریخ رقم کی ہے، صرف 23 سالہ امریکی خاتون اسرائیلیوں کو غیرت دلانے کیلئے اُس بلڈوزر کے سامنے تن کر کھڑی ہوگئی جو فلسطینیوں کے  گھر مسمار کر رہا تھا اور کہا کہ میں ان گھروں  کو مسمار نہیں ہونے دونگی ۔۔اس نے سوچا ہوگا کہ شاید اس طرح وہ اِن مظلوموں کے گھروں کو بچانے میں کامیاب ہوجائے گی، اُس نے شاید یہ بھی سوچا ہوگا کہ امریکی شہری ہونے کی وجہ سے اسرائیلی اُسکا خون نہیں بہائیں گےلیکن اسرائیلیوں  نے حق کی آواز دبانے کیلئے بلڈوزر کے زریعے ریچل کو کچل کر ظلم کی تاریخ رقم کی ہے۔
افسوس اس بات کا ہے کہ جس ملک کی شہری ہونے پر اُسے بڑا ناز تھا اس ملک نے اُس کے قتل پر مکمل خاموشی اختیار کی۔۔ اسرائیلی عدالت نے کل اس کیس کا فیصلہ سُنادیا کہ ریچل کی ہلاکت کی ذمہ دار اسرائیلی حکومت نہیں ہے اس  فیصلے میں مزید  لکھا ہے۔
جج اوڈیڈ گریشن نے حیفہ میں کہا کہ محترمہ کوری جنگ زدہ قرار دیےگئے علاقے میں شدت پسندوں کو بچانے کی کوشش کر رہی تھیں۔۔جج کے مطابق فوجیوں نے وہاں سے لوگوں کو ہٹانے کی پوری کوشش کی تھی اور بلڈوزر ڈرائیور نے انہیں نہیں دیکھا۔ ’وہ اس علاقے سے نہیں نکلیں جب کہ کوئي بھی سمجھ دار شخص ایسا ہی کرتا۔‘
جج نے فیصلے میں لکھا کہ خاتون شدت پسندوں کو بچانے کی کوشش کر رہیں تھیں ، جبکہ وہ مظلوموں کو بچانے کی کوشش کر رہی تھی مگر اسرائیلی شدت پسندی نے تو اُسے مار ہی دیا ۔۔۔فیصلے میں لکھا ہے کہ فوجیوں نے وہاں سے لوگوں کو ہٹانے کی کو شش کی تھی تو کیا فوجیوں کو 23 سالہ  ریچلنظر نہیں آئیں اورکیا بلڈوزر کے ڈرائیور کو بھی نظر نہیں آئیں۔۔۔ اس تعجب انگیز فیصلے پر ریچل کے والدین نے پریس کانفرنس میں کہا۔۔۔
جو بھی ہم نے سنا اس سے بہت گہری تکلیف پہنچی ہے۔ میرا ماننا ہے کہ یہ بہت برا دن ہے، صرف میرے لیے نہیں بلکہ انسانی حقوق کے لیے، قانون کی حکمرانی کے لیے اور اسرائیل ملک کے لیے بھی۔"
مکمل تفصیل کیلئے لنک پر جائیں۔ اور مجھے اجازت دیں ۔۔۔آپکا بُہت شُکریہ۔(ایم۔ڈی)
 http://www.bbc.co.uk/urdu/world/2012/08/120828_rachel_corrie_israel_sz.shtml