Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Sunday, August 5, 2012

تین اَلِف تنازعات کیا گُل کِھلائیں گے ؟

منجانب فکرستان: تین اَلِف تنازعات/ عیسائیوں اور مسلمانوں کے بیچ نفرت/حقیقت یہ ہی ہے   
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 
ایک طرف امریکہ ایران پر مسلسل معاشی پابندیاں لگا تا جا رہا ہے تو دوسری طرف جواباً،وال اسٹریٹ جنرل کےمطابق ایران نے  اپنے ملک کے مشرقی حصے میں طالبان کو اپنا دفتر کھولنے کی نہ صرف اجازت دے دی ہے ، بلکہ ایسے میزائلوں کی فراہمی پر بھی بات چیت چل رہی ہے جو زمین سے فضا میں مار کرنے کی صلاحیت رکھتے ہیں ۔۔اگر یہ خبر سچ ہے تو بات خطرناک ہے۔۔۔ ایسا محسوس ہوتا ہے کہ تین اَلِف یعنی امریکہ، ایران اور  اسرائیل تنازعات تصادم کی طرف بڑھتے جا رہے ہیں۔ تصادم کے نتائج بڑے ہی بھیانک ہونگے۔  چونکہ دہشت گردی مسلمانوں سے نتھی پروپگنڈے نے عیسائیوں اور مسلمانوں کے درمیان نفرت کو بڑھا یا ہے ۔۔بش نے دانستہ یا غیر دانستہ crusad صلیبی جنگ کا حوالہ دیا تھا ۔۔۔ کوئی آنکھیں بند کرلے وہ اور بات ہے۔۔۔ ورنہ حقیقت یہ ہی ہے کہ  عیسائی اور مسلمانوں کے بیچ (شعیہ سنی کی تخصیص نہیں) نفرتوں میں اضافہ ہُوا ہے ۔۔جو یقیناً نسل آدم  کیلئے اچّھی بات نہیں ہے ۔۔۔
اب اجازت دیں۔۔۔ آپکا بُہت شُکریہ ۔۔۔(ایم۔ڈی)