Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Sunday, August 12, 2012

٭ اینٹی مسلم پروپیگنڈہ ٭

منجانب فکرستان:نفرتیں بونے سے  نفرتیں پیدا ہوتی  ہیں۔ 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 
 پروپیگنڈہ یہ کیا جارہا ہے کہ گُردوارے کو خون میں نہلانے والا 40 سالہنان میچیورڈ بچّہ تھا کہ اُسکو معلوم نہیں تھا کہ مسلمان کون اور کیسے ہوتے ہیں، بلا تصدیق کئے  اتنا بڑا اقدام کر ڈالا اب پھر وہی اینٹی مسلم غیر منطقی پروپیگنڈہ کیا جا رہا ہے کہ سکھوں کو مسلمان سمجھ کے ہلاک کیا گیا ہے۔۔
اِسی اینٹی مسلم نفرتی پروپیگنڈے کی وجہ سے مغرب اور امریکہ میں اکثریتی کمیونٹی میں اقلیتی کمیونٹی (مسلم نان مسلم) کیلئے نفرت بڑھی ہے، ناروے والا واقعہ ہو کہ سینما والا یا پھرحملہ گردوارے والا یہ سارے واقعات اس بات کے گواہ ہیں کہ نفرت پر مبنی انتہا پسندی مغربی اور امریکی اکثریتی کمیونٹی میں نفوذ کرتی جا رہی ہے اور ایسے انتہا پسند گروپ بنتے جارے ہیں جنکی بنیاد اقلیتی کمیونٹی سے نفرت پر مبنی ہے۔جس کی جھلکیاں آئے دن خبروں کی زینت بنتی ہیں گردوارے والا واقعہ بھی اسی اقلیتی کمیونٹی نفرت کا شاخسانہ ہے درج بالا تمام واقعات اینٹی مسلم  مسلسل نفرتی پروپیگنڈے کا  ذہنوں پر پڑنے والا نفسیاتی اثر  کا نتیجہ ہے۔۔۔
چونکہ نفرتیں بونے سے  نفرتیں پیدا ہوتی ہیں ۔ ۔۔۔اب اجازت دیں ۔۔آپ کا بُہت شُکریہ ۔۔
پوسٹ میں درج خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں۔۔ (ایم۔ڈی)