Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Sunday, June 10, 2012

٭ فرق صاف ظاہر ہے٭

منجانب فکرستان:- اب بمع لنک نیویا رک ٹائمز اور یو ایس اے ٹوڈے نے امریکہ کو کھری کھری سُنائیں۔
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
امریکی فوجیوں میں خود کشیوں کے رحجان میں ریکارڈ اضافہ۔155 دنوں میں 154 ملٹری اہلکاروں نے خودکشی کی،  گذشتہ برس کے مقابلے میں یہ اضافہ 18 گُنا زیادہ ہے۔۔دنیا کے سُپر پاور ملٹری اہلکاروں کی یہ کیسی بُزدلی ہے ؟ آخر خود کشی کی کیا وجہ ہوسکتی ہے؟ ان فوجیوں کو آسائیش کی کمی نہیں، طاقت کا شُمار نہیں۔۔ پھر بھی  اتنی بے ہمتی اور اتنی بذدلی کہ اپنی زندگی کو ہی ختم کر رہے ہیں۔۔۔یقیناً اسکی وجہ نفسیاتی ہے۔ میں نفسیات کا ماہر نہیں کہ اسکی نفسیاتی وجہ بتا سکوں لیکن اپنے طور پر ذہن میں جو وجہ سمجھ میں آتی ہے وہ میں اپنے قارئین سے شئیر کررہا ہوں ۔۔۔(اس خبر کی مزید تفصیل فوٹر لنک پر)۔۔
ٹوئین ٹاور حملے میں ایک بھی افغان نہیں تھا ، نہ کبھی افغانیوں نے امریکہ پر حملہ کرنے کا سوچا، اِس کے باوجود بِلا جواز آپنے افغان جنگ شروع کردی نتیجہ میں افغانیوں کو آپ سے لڑنے کیلئے دو طرح کےطاقت ور اخلاقی جواز فراہم ہوئے ایک جواز تو یہ ہے کہ اسلام دشمنوں کو افغانستان سے بھگانا ہے، جبکہ دوسرا جواز ملک کو غاصبوں سےآزاد کرانا ہے۔دونوں ہی طاقت ور اخلاقی جواز ہیں ، جبکہ آپکے فوجیوں کو پاس لڑنے کیلئے ایسے پاور فل اخلاقی جواز نہیں ہیں ۔۔۔ جہاں جنگ کا جواز ہی نہ ہو وہاں فوجیوں میں فرسٹریشن پیدا ہوگا ، میرے خیال میں یہی وجہ ہے کہ امریکی فوجی نفسیاتی امراض مبتلا ہوکر بذدِلانہ خودکشی کر رہے ہیں۔۔۔
کسی بھی جنگ کیلئے اُسکا اخلاقی جواز کا ہونا ضروری ہے، اور جتنا جواز اسٹرانگ ہوگا فوجیوں کی لڑنے کی طاقت بھی اتنی ہی اسٹرانگ ہوگی ،اور جیت کا تناسب بھی اُتنا ہی زیادہ ہوگا۔۔۔
القائدہ سے نپٹنے کیلئے وار اگینسٹ ٹیرر کا جواز یہ نہیں ہے کہ آپ آزاد خودمختار ملکوں پر حملے کریں۔۔۔
   میرا خیال ہے کہ بش صاحب کی امریکی ایگو نے جلد بازی میں بلا جواز غیر اخلاقی افغان جنگ شروع کرادی۔۔۔جس کا نتیجہ سب کے سامنے ہے ۔۔۔
غرض کہ کسی جنگ میں فتح  کیلئے اخلاقی جواز کی طاقت کونظر انداز نہیں کیا جاسکتا ۔۔۔اس کی بہترین مثال افغان جنگ ہے ۔۔۔میرے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ۔۔اب اجازت دیں ۔۔آپکا بُہت شُکریہ ۔(ایم۔ڈی)
 http://www.voanews.com/urdu/news/us-press-roundup-11june12-158487495.html