Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Tuesday, June 26, 2012

٭ مکس پلیٹ ٭

منجانب فکرستان ٹیگز: مسرت جبیں۔فوذیہ صدیقی۔پی پی انویسمنٹ۔ 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 
نئی پُرانی نسل کی حیرتیں:سینئرکالم نگار محترمہمسرت جبیں صاحبہ جب اپنے پرانے ریڈیو کیسٹ پلئیرمیں پرانے گانوں کی کیسٹ لگاکر آنکھیں بند کرکے گانوں کا  آنند لیتی ہیں تو مسرت جبیں کے بیٹے اور اُنکی اولادیں حیرت سے دیکھتے ہیں۔۔ اسی طرح مسرت جبیں صاحبہ اپنی 6 سالہ پوتی کو دیکھ کر حیرت زدہ ہوتی ہیں جو پچھلے 2سالوں سے کارٹونوں کی سی ڈی لگانا ، نکالنا،آواز کم زیادہ کرنا اور وقفہ دینا جانتی ہے۔جبکہ مسرت جبیں کو سی ڈی پلئیر میں سی ڈی لگانا بھی ایک مرحلہ لگتا ہے۔۔(تفصیل کے خواہشمند فوٹر لنک پر جائیں)۔
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
میرے خیال میں دھان پان دبلی پتلی کمزور دکھائی دینے والی " ڈاکٹر فوزیہ صدیقی " کی شخصیت کو ظاہر کرنے کیلئے جوالفاظ بنے ہیں وہ کُچھ اس طرح سے ہیں محبت ( بہن کیلئے)،  ہمت، صبر، ثابت قدمی ، استقامت ، بلند ہمتی ، پُر اُمیدی ، جہد مسلسل وغیرہ دُعا گو ہوں کہ ڈاکٹر فوزیہ صدیقی کی جدوجہد کامیابی سے ہمکنار ہو (آمین)
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
موجودہ حکومتی سیٹ اپ بتا رہا ہے کہ زرداری نے ق لیگ کو 15 وزارتیں دیکر اور پرویز الہٰی کو نائب وزیر اعظم بناکر مستقبل کی انویسمنٹ کی ہے تو دوسری طرف اس سے ق لیگ چھوڑنے والوں کو بھی ایک پیغام مل گیا ہے کہ ق لیگ کی سیاسی حکمت عملی، افادہ لیے ہوتی ہے اس لیے  ق لیگ کو چھوڑنا نقصان دہ بات ہے ۔۔۔
صحیح معنیٰ  میں  ق لیگ کی موجاں ایں موجاں ۔۔ہو گئیاں۔
اب اجازت دیں ۔۔۔آپ کا بُہت شُکریہ ۔۔(ایم۔ڈی)