Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Saturday, June 23, 2012

٭ " ختنہ " تاریخ کے آئینہ میں ٭

منجانب فکرستان ٹیگز: ارکانِ پارلیمنٹ ، ہیروڈوٹس /ختنہ کا آغاز/عہدنامہ قدیم/ابراہیمؑ/ موسیٰؑ ۔
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ماہرین کا کہنا ہے کہ ختنہ کرانے سے ایڈز کے جراثیم  کے لگنے کے امکانات کم ہوجاتے  ہیں، عوام کو اس جانب راغب کرنے کیلئے زمبابوے کے ارکان پارلیمنٹ ، اپنے ختنے کرارہے ہیں۔اس سلسلے میں پارلیمنٹ کی عمارت میں ہی ایک خصوصی کلینک قائم کیا گیا ہے۔اس پوسٹ میں ہم"ختنہ" کو تاریخ کے آئینہ میں دیکھیں گے۔۔۔(  اس خبر کی تفصیل فوٹر لنک پر ہے)
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بابائے تاریخ ہیروڈوٹس کہتے ہیں کہ ختنہ کی رسم کا آغاز مصر سے ہُوا ہے۔۔جسکی تصدیق ممیوں کے اجسام اور مقابر کی دیواروں پر بنی تصاویر سے ہوتی ہے ۔۔ سگمنڈ فرائیڈ جوکہ خود بھی یہودی ہیں۔۔ اپنے مضمون موسیٰ اور مذہبِ توحید میں کہتے ہیں کہ ۔۔" ایسا مفروضہ یکسر مسترد کئے جانے کے لائق ہے جو اس حقیقت سے انکار کرے کہ یہودی دینِ موسیٰؑ سے پہلے ختنہ نامی کسی رسم سے واقف تھے یا مصر آنے سے قبل بھی ختنہ کراتے تھے"۔۔ البتہ عہد نامہ قدیم میں  ختنہ کے بارے ایک جگہ تو لکھا ہے کہ حضرت ابراہیمؑ اور خُدا کے مابین ایک معاہدہ کے ثبوت کے طور پر رائج رسمی روایت ہے۔۔ تو دوسری جگہ لکھا ہے کہ موسیٰؑ کے ختنہ نہ کرانے پر خُدا موسیٰؑ سے ناراض ہوگیا تو انکی بیوی نے  فی الفور خود اُنکا ختنہ کیا ۔۔ ۔عہد نامہ قدیم میں " ختنے " کا آغاز حضرت ابراہیمؑ سے منسوب ہونے کے باوجود یہودیوں کا عقیدہ حضرت موسیٰؑ سے آغاز منسوب کرنا حیرت کی بات ہے ! لیکن حیرت میں پڑنے کی ضرورت نہیں ، عقیدے کو عقل سے کیا لینا دینا ، البتہ عقل کو مطمئن کرانے کیلئے تاویل گھڑنا پڑتا ہے ۔یہودیوں نے بھی موسیٰؑ سے ختنے کا آغاز ثابت کرنے کیلئے یقیناً کوئی نا کائی تاویل ضرور گھڑی ہوئی ہوگی اسی لیے تو یہ عقیدہ کامل ترین یقین کا درجہ حاصل کئے ہوئے ہے۔۔۔۔   
اب اجازت دیں ۔۔ آپ کا بُہت شُکریہ ۔ (ایم۔ڈی)