Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Friday, June 8, 2012

٭ زوکر برگ کی شادی٭

منجانب فکرستان:-سگمنڈ فرائیڈ نے کی یہودی قوم کی تحلیل نفسی !!!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
فیس بک کے شریک بانی زوکر برگ یہودی ہیں، لیکن شادی غیر یہودی لڑکی سے کی ،یہودیوں کو اس شادی پر یہ اعتراض ہے کہ اس طرح توخُدا" کی اعلیٰ ترین اور چہیتی نسل میں ملاوٹ ہوجائے گی۔اِس خاتون سے جو نسل دنیا میں آئیگی وہ خالص یہودی نہیں ہوگی۔۔ یہودی انتہا پسند گروپ لاھافا نے تو زوکربرگ کو مخلصانہ مشورہ  دیا ہے کہ فوراً طلاق دے دو۔۔ ورنہ خطرات میں گھِر جاؤگے۔۔
سگمنڈ فرائیڈ جو خود بھی یہودی ہیں، اپنی قوم کی تحلیل نفسی کی ہے ، انکا کہنا ہے کہ یہودیوں کا مزاج موسیٰؑ کی اُس تعلیم کا نتیجہ ہے ،جو اُنہوں نے  خُدا کو واحد و یکتا   ماننے کا حُکم دیا۔اس عقیدے نے جہاں فکرو دانش کی نئی راہیں کھولیں وہیں یہودیوں کو ذہنی برتری کےاحساس میں مبتلا کردیا کہ وہ خُدا کی واحد و یکتا  منتخب کردہ قوم ہے۔ یہ احساس اُن کے قومی مزاج اور مذہبی عقیدے کا حصّہ بن گیا ،جس سے یہودیوں میں ، خود پسندی ، گھمنڈ اور نسلی تفاخر نے نہ صرف جنم لیا بلکہ ان کے مزاج میں یہ سرایت کرگیا ہےکہ وہ خُدا کی پسندیدہ، لاڈلی ، چہیتی ،برگزیدہ اوروں سے جداگانہ یکتا و اعلیٰ نسل منتخبقوم ہے، اس لیے وہ دوسری قوموں کو حقارت  کی نظر سے دیکھتی ہے۔۔۔۔
یہ ہی وجہ ہے کہ وہ کسی غیر قوم میں شادی  نہیں کرتے ہیں۔۔۔یہودی کہتے ہیں زوکر برگ نے یہ غلط کیا ہے جو دوسری قوم کی لڑکی سے شادی کی۔۔۔اس طرح یہودی نسل خراب ہوجائیگی ۔۔۔
اب اِن یہودیوں کو کون سمجھائے کہ محبت نسل وسل کے جھگڑوں میں کہاں پڑتی ہے۔۔وہ تو صاف کہتی ہے ۔۔ لمبی دیواریں چُنوادو۔۔ لاکھ بِٹھادو پہرے ۔۔۔ 
ہیڈر پر موجود تصاویر  میں۔۔۔فطری محبتیں ۔
 نوٹ :-اس پوسٹ کی تیاری میں سگمنڈ فرائیڈ کے مضمون" موسیٰ اور مذہبِ توحید"  سے مدد لی گئی ہے ۔۔
اب اجازت دیں۔۔۔ آپ کا بُہت شُکریہ ۔۔۔(ایم ۔ ڈی)