Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Friday, May 10, 2013

فیصلہ کریں ۔

 منجانب فکرستان : فیصلہ کریں : { پُرانانظام یا نیا نظام} { نعرہ یا تبدیلی }
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اگر پی ٹی آئی کو کامیابی ملتی ہے تو مُلک میں تبدیلی یقینی ہے چونکہ پی ٹی آئی کا منشور تبدیلی کا منشور ہے۔اور اگر مسلم لیگ نون کو کامیابی ملتی  ہے۔تو وہ اگلے پانچ سال تک۔۔ پاکستان پیپلز پارٹی کی گذشتہ پانچ سالہ دورِ حکومت کی بُرائیاں گِناتی رہے گی کہ خزانہ خالی کردیا ہے، بیرونی قرضہ بڑھ گیا ہے ، وراثت میں بُری معیشت ملی ہے ، ادارے تباہ ہوگئے ہیں  وغیرہ۔ لیکن کیا اِسکی ذمہ دار اکیلی پیپلز پارٹی ہے یا اِسکی اتنی ہی  ذمہ داری فرینڈلی اپوزیشن پر بھی آئد ہوتی ہے؟؟؟   
  مسلم لیگ نون والے عمران خان کی طرح جب تبدیلی کی بات کرتے ہیں تو حیرت  ہونے لگتی ہے مسلم لیگ نون میں شامل تقریباً سب ہی وہی پُرانے آزمائے ہوئے کھلاڑی ہیں، یقیناً یہ پُرانے کھلاڑی اپنا وہی پُرانا کھیل پیش کریں گے کہ جس کے یہ ماہر ہیں۔۔۔ ایسے میں تبدیلی کی بات صرف ایک نعرہ ہے ۔۔۔بالکل اسی طرح کا نعرہ کہ جیسے "بجلی 2 سال میں ختم کردیں گے"  اب اجازت دیں ۔۔
{ رب راکھا }