Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Sunday, March 31, 2013

"خبروں کی کھچڑی "

منجانب فکرستان: کس نے کیا کہا ؟؟
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
٭:11مئی پولنگ اسٹیشنوں پر ہماری کامیابی کے ڈھول بجیں گے۔منظور وساں
٭پنجاب کے علاوہ باقی صوبوں میں ہماری پوزیشن مضبوط ہے۔مولانا فضل الرحمان 
٭مگر مچھوں کو شکست دونگا ۔عمران خان
٭ عمران خان کی ضمانت ضبط کرادونگا۔حنیف عباسی
٭: میں مولانا کو ہرا کر چھوڑونگی۔ مسرت شاہین 
٭: برسراقتدار آکر پاکستان کو مدینہ جیسی ریاست بنائیں گے۔نائب امیر جماعت اسلامی پنجاب
٭ لوگ پیپلز پارٹی کی قربانیوں کو دیکھ کر ووٹ دیں گے۔منظور وساں
٭لوگ شہیدوں کو نظر میں رکھ کر ووٹ دیں گے۔منظور وساں
٭: لوگ ہماری 5 سالہ کارکردگی کو دیکھ کر ووٹ دیں گے۔منظور وساں
٭: جو بھی مقابلے کیلئے آئے گا، بُری طرح شکست کھائے گا۔منظور وساں
٭:11مئی پولنگ اسٹیشنوں پر ہماری کامیابی کے ڈھول بجیں گے۔منظور وساں
٭ امیدواروں کی بے رحم جانچ پڑتال ہوگی، جوبندوق دکھائے گا،وہ جیل جائے گا۔افضل خان (ایڈیشنل سیکریٹری الیکشن کمیشن)
٭: ڈکٹیٹر کے مدِ مقابل آکر مادرِملت کی روایت کو زندہ کررہی ہوں۔فوذیہ صدیقی
٭: سب کو آزمالیا، اب ہمیں بھی آزماؤنا ۔۔۔ نینا لال (خواجہ سرا)
٭:اب اجازت دیں ۔۔۔آپکا بُہت شُکریہ ۔۔ایم۔ڈی:نور