Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Thursday, February 7, 2013

" غور کا مقام ہے "

منجانب فکرستان: صحابہ کرام ، تابعین اورتبع تابعین۔
-----------------------------------------------------------------
 شہرجدہ جگہ جگہ سے کھُدا پڑا ہے،ترقیاتی کام زوروں پر چل رہا ہے، متبادل روڈوں پر ٹریفک رینگ رہا ہے، وجہ پیٹرول کا ریٹ کم ۔۔ گاڑیاں بڑی بڑی ہیں، پیٹرول بھرانے پر پمپ والے تین چار ڈبے ٹشو پیپرز کے فری میں دیتے ہیں غرض کہ عرصہ ایک ماہ تک یہ نظارے دیکھتا رہا اس کے علاوہ  خانہ کعبہ کا طواف وسعی اور مسجدِ نبوی اور روضہ اقدس  کی زیارت بھی ہوئی۔۔سنتوں کی ادائیگی کے بعد جماعت کھڑی ہونے تک لوگوں کو مختلف طریقوں سے نماز پڑھتے بھی دیکھا ، اور دماغ میں یہ خیال بھی آیا کہ حضورﷺ جس طریقے پر نماز پڑھتے تھے اُسی طریقے پر نہ صرف تمام صحابہ کرام بلکہ تابعین اورتبع تابعین نماز پڑھتے تھے اور مسجد نبوی میں مسلسل تواتر کے ساتھ دن میں پانچ بار نماز کی ادا ئیگی ہوتی تھی تو پھر نماز کی ادائیگی کے طریقے میں اتنے سارے فرق کہاں  سے آگئے ؟؟؟
(غور کا مقام ہے) 
" اب اجازت دیں۔۔آپکا بُہت شُکریہ"