Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Sunday, February 10, 2013

"انسانی خواہشات "

منجانب فکرستان: شفاف الیکشن:اندازہ لگائیں
-----------------------------------------------------------
 " الیکشن کمیشن "جس طرح مشکلات،اعتراضات اور مطالبات میں گھرا  ہُوا ہے رضیہ کی مثال یاد آجا تی ہے،لیکن جب چیف الیکشن کمشنر کو  جوابات دیتے ہوئے دیکھتا ہوں تو مجھے بُدھا اور اُسکا نروان یاد آنے لگتا ہے کہ"انسان کے تمام دُکھوں کا  کارن انسان کا خواہشات میں مبتلا ہونا ہے "۔۔۔۔ مثال کیلئے  ہمارے فخرو بھائی ( چیف الیکشن کمشنر) کو ہی  دیکھ لیں  ماشااللہ سے 12 فروری کو پورے 85 سال کے ہوکر 86 میں داخل ہوجائیں گے۔۔۔لیکن اس عُمر میں بھی  طاقت حاصل کرنے کی خواہش اور شفاف الیکشن کراکے امر ہونے کی خواہش نے اُنہیں چیف الیکشن کمشنر بنادیا ۔ اندازہ لگائیں کہاں 85 سال کی عُمر اور کہاں چیف الیکشن کمشنر کےبکھیڑے کہ جس میں آئے دن نتِ نئے مسئلے اور نتِ نئے مطالبے سامنےآتےہیں۔۔۔اُس پر شفاف الیکشن کرا کےامر ہونے کی تمنّا۔۔۔
 کیا بڑے میاں الیکشن تک ٹِک پائیں گے یا بھاگ جائیں گے؟؟؟یہ تو آنے والا وقت ہی بتائے گا۔۔۔
اب اجازت دیں۔۔۔ آپ کا بُہت شُکریہ ۔۔۔