Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Monday, September 17, 2012

" اظہارِ خیال "

فکرستان:مولانا فضل الرحمان کا مختلف جماعتوں کے بارے میں اظہارِ خیال 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
جماعت اسلامی والے جذباتی اور نمائشی لوگ ہیں انہوں نے اپنا بھی بیڑہ غرق کیا اور ہمارا بھی ۔ایک مذہبی جماعت عقل وخرد کے لحاظ سے اتنی پست ہوگی مجھے یہ توقع نہیں تھی۔ANP کے بارے میں کہا سوویت یونین کے خاتمہ کے بعد جیسے انکا "خُدا" مرگیا اور وہ نئے خُدا کی تلاش میں ہیں۔PTI کے بارے میں کہا اگر ایک نئی لابی یہودی لابی کھلاڑیوں کے زریعے داخل ہونا چاہے تو ہم ردعمل ضرور ظاہر کریں گے۔۔۔۔ 
 کراچی میں امن وامان کی صورت حال کے بارے میں اظہارِخیال کرتے ہوئے مولانا فضل الرحمٰن نے کہا، کراچی میں امن کی ذمے داری وہاں برسراقتدار پارٹیوں ایم کیو ایم، پی پی پی اور اے این پی پر عاید ہوتی ہے، جو اختیارات کا منبع بھی ہیں اور اقتدار میں شریک بھی ہیں۔ اس ماحول میں گینگ بنتے جارہے ہیں اور ہر گینگ فرقہ وارانہ یا اغواء برائے تاوان یا کسی بھی حوالے سے موجود ہے۔ انتظامیہ مکمل طور پر مفلوج ہوچکی ہے۔

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شیخ الہند نے جو نظریہ باچاخان  کو دیا اور ہمارے اکابرین کو دیا ہم اس پر کاربند ہیں، لیکن اے این پی میں ماضی کا کوئی تصور نہیں۔ سوویت یونین کے خاتمے کے بعد جیسے ان کا ’’خدا‘‘ مرگیا اور وہ نئے ’’خدا‘‘ کی تلاش میں ہیں۔ یہی تبدیلی ہے جس سے ہمارا اختلاف ہے۔ ۔۔
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
متحدہ مجلسِ عمل کی بحالی کے بارے میں انہوں نے کہا، ایم ایم اے کو فعال رہنا چاہیے تھا، لیکن جماعت اسلامی نے اپنا بیڑا بھی غرق کیا اور ہمارا بھی۔ کہا جاتا ہے کہ یہ (جماعت اسلامی) منظم اور نظریاتی جماعت ہے، لیکن ایسا نہیں، یہ جذباتی اور نمایشی لوگ ہیں، جو بس نعرہ بازی کرنا جانتے ہیں۔ یہ عقل وخرد سے عاری ہیں۔ ان کو تو ہم نے اپنے ساتھ چلایا، کیوںکہ یہ اپنی پالیسی تک وضع نہیں کرسکتے۔پوری جماعت اسلامی کی سوچ عمران خان کی سطح کی ہے۔ ایک مذہبی جماعت عقل وخرد کے لحاظ سے اتنی پست ہوگی، مجھے یہ توقع نہیںتھی۔انہوں نے الیکشن کا بائیکاٹ کیا، لیکن ہر ضمنی الیکشن میں حصہ لیا اور ان کی ضمانتیں ضبط ہوئیں۔ ہر جگہ پر ایسا ہوا ہے، لیکن ہم پھر بھی چاہتے ہیں کہ ایم ایم اے بحال ہوجائے، لیکن وہ شرائط پر شرائط پیش کررہے
َ
تحریک انصاف کے بارے میں سوال پر انہوں نے کہا، تحریک انصاف کے سربراہ کے ساتھ ہماری کوئی شخصی مخالفت نہیں ہے۔ نہ ہی یہ ہمارا مزاج  ہے ۔ تاہم  پاکستان کے اندر جو بین الاقوامی قوتیں مداخلت کررہی ہیں  یا   بیرونی قوتوں کو لانے کے لیے کام کررہی ہیں ، ہم ان کے مخالف ہیں۔ مغرب اور تاج برطانیہ کے اثرات کو ہم ختم کرنا چاہتے ہیں اور اب اگر ایک نئی لابی، یہودی لابی کھلاڑیوں کے ذریعے داخل ہونا چاہے، تو ہم ردعمل ضرور ظاہر کریں گے۔ یہ پاکستان کے کلچر اور اس کے تصور کے خلاف ہے۔ یہ وزیرستان کا دورہ بھی اس لیے کررہے ہیں کہ یہ ان کے (سابق) برادرنسبتی کی فرمائش ہے، جو گولڈ اسمتھ کا بیٹا اور یہودی ہے، تاکہ دنیا کو دکھایا جاسکے کہ قبائل عمران خان کو کتنا پسند کرتے ہیں۔
مکمل تفصیل  کیلئے لنک پر جائیں ۔ مجھے اجات دیں آپکا بُہت شُکریہ ۔۔(ایم۔ڈی)