Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Friday, September 21, 2012

٭ 21 ستمبر عالمی دن الزائمر ٭

منجانب فکرستان: بوڑھا اور سمند / ہمینگوئے  کی خودکشی /84 دن/ 1500 پونڈ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مرض  ڈیمینشیا / الزائمر کا چیلنج انسان کیلئے برقرار ہے۔ پہلے یہ 60 سال کے بعد ہی کسی  شخص پر حملہ آور ہوتا تھا لیکن اب تو 45 کے بعد سے ہی بعض اشخاص میں اسکے اثرات نمایاں ہونے لگے ہیں۔ شاید اسکی وجہ میڈیا ہو، موجودہ شرح میں یہ اپنے آپ کو ہر 20 سال میں دُگنا کر لیتا ہے۔۔۔
ناول بوڑھا اور سمندر کے زریعے ہیمنگوئے نے انسان میں موجود امید پرستی اور بلند ہمتی جیسی صفات کو ایک بوڑھے شخص میں بھی تروتازہ دکھایا ہے۔ مثلاً 84 دن تک شکار نہ ملنے پر بھی بوڑھا نا امید نہیں ہوتا ہے بالآخر 85 ویں دن وہ شکار میں کامیاب ہوتا ہے ،لیکن یہ تقریباً 1500 پونڈ وزنی بڑی مچھلی ہوتی ہے، جو بوڑھے کیلئے چیلنج کا درجہ رکھتی ہے  بوڑھا ذہنی تدبیرو ہمت اور جسمانی طاقت کے تال میل سے مچھلی سے نبرد آزما ہوتا ہے اور اس وزنی مچھلی پر فتح یاب ہوتا ہے۔۔۔
ایک نہایت بوڑھے شخص کو انتہائی بلند درجہ امید پرست اور انتہائی بلند درجہ ہمتی دکھانے والے شخص ہیمنگوئے  نے ناامیدی اور کم ہمتی جیسی موت خود کشی کو  کیوں اپنایا ۔۔۔
اگر خودکشی کرنے والا کوئی واضع پیغام نہ دے تو لوگ اپنی اپنی رائے دیتے ہیں ،ہیمنگوئے کی خودکشی کے بارے میں بھی مختلف آرا سامنے آئیں جن میں وزن دار رائے جینیاتی سبب مانا گیا چونکہ ہیمنگوئے کے والد ،ایک بھائی اور ایک بہن نے بھی خودکشی کی تھی اسکے علاوہ یہ رائے بھی سامنے آئی کہ بلڈپریشر کا ہونا ، یادداشت کا متاثر ہونا،جگر کی بیماری، وغیرہ  کو بھی سبب مانا گیا یقیناً یہ اسباب بھی ہونگے لیکن میرے نزدیک سب سے طاقتور حوالہ انکا اکثر یہ کہنا کہ میں اپنی یاد داشت کھو رہا ہوں اسباب میں سے بنیادی سبب ہے ، شاید وہ اس خوف میں مبتلا ہوگئے تھے میری یاد داشت چلی جائے گی تو میں بوجھ بن جاؤں گا پھر تو میں خودکشی کے بارے میں بھی نہیں سوچ پاؤں گا اس سے  پہلے کہ میری یہ کیفیت ہو  کیوں نا میں اپنی زندگی  ہی کو ختم کرڈا لوں ۔۔۔۔
سمندر اور بوڑھا میں بوڑھے کے زریعے ہیمنگوئے جو پیغام دیا تھا۔۔۔ خودکشی کاعمل اس پیغام کا الٹ تھا انہیں بوڑھے کی طرح پر امید ہونا چاہئیے تھا چونکہ الزائمر پر انسان نے اپنا تحقیقاتی کام شروع کردیا تھا ۔۔۔۔
 تحقیق کی بنا پر آج کا انسان لیب میں بیٹھے بیٹھے مریخ پر گھوم پھر رہا ہے تو کل کا انسان ناول کے بوڑھے کی طرح الزائمر چیلنج  پر بھی قابو پالے گا، اسکی وجہ انسان میں ایسی ہی روح پھونکی گئی جو چیلنج کو قبول کرتی ہے، فتح یاب ہوتی ہے ۔
ذیل میں چند لنکس اس بیماری سے آگاہی کیلئے ہیں ۔۔۔۔۔۔اب آپ سے اجازت لینے کا وقت آپہنچا ہے،اس لیے خُدا حافظ اور آپکا بُہت شُکریہ ۔۔۔(ایم۔ڈی) 
لنک بوڑھا اور سمندر
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Old_Man_and_the_Sea
 لنک: رائل کالج UK اور AUK کراچی کے اشتراک عمل http://www.rcpsych.ac.uk/mentalhealthinfoforall/translations/urdu/drugtreatmentofalzheimers.aspx 
لنک Mr Waqar Younis has become the “Goodwill Ambassador for Alzheimer’s Pakistan”  
http://www.alz.org.pk/alz_Waqar_Emb.htm
 لنک اعدادوشمار
http://www.alz.co.uk/research/statistics
لنک 45 برس بعد سے ہی
http://www.dw.de/dw/article/0,,15654647,00.html