Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Sunday, September 16, 2012

لو کر لو گَل !!!۔

منجانب فکرستان: کیا پوری قوم نے جاگتی آنکھوں خواب دیکھا تھا ؟؟
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
 وفاقی وزیر نے کہا:ڈاکٹر ثمر مبارک بجلی بنانے کی کوشش کر رہے ہیں ،لیکن ابھی تک کوئی بریک تھرو نہیں دے سکے ہیں: ثمرمبارک نے کہا:میں نے تھرکول پروجیکٹ سے بجلی پیدا کرنے کا دعویٰ کبھی نہیں کیا ۔۔ میں کوئلے کی مائننگ نہیں کرتا۔۔ میں تو اِس سے گیس بناتا ہوں ۔۔وفاقی وزیر خوامخوا مجھے ٹار گٹ کر رہے ہیں۔۔ 
 اب ایسی صورتِ حال میں قوم زیادہ سے زیادہ یہی کہہ سکتی ہے کہ جو بات  کہ تھر کول کے  فسانے میں کہی جارہی تھی اُسکا تو سرے سے کوئی وجود ہی نہیں !!!  لو کرلو گَل۔
مزید تفصیل کیلئے لنک پر جائیں ۔۔ اور مجھے اجازت دیں ۔۔۔آپکا بُہت شُکریہ ۔(ایم۔ڈی)