Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Saturday, September 1, 2012

شوشہ یا حقیقت/ سچ کیا ہے؟؟؟

منجانب فکرستان:٭ نیویارک ٹائمز سے اخذ کردہ اعدادوشمار٭
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ہپناٹزم کے اصول میں تکرارِ الفاظ کو اہمیت حاصل ہے انسان ان الفاظ کے زیر اثر آجاتا ہے۔اسرائیل ،امریکہ اور اقوم متحدہ ایرانی جوہری ہتھیاروں کا خدشاتی راگ مسلسل الاپتے رہنے سے اِس خطہ پر ہپناٹزمی اثر پڑا ہے، اِس راگ نےخلیج فارس میں واقع سُنی مسلم اکثریت والی ریاستوں کو ایران فوبیا میں مبتلا کر دیا ہے، اب یہ ریاستیں دفاع  کی خاطرامریکہ سے دھڑا دھڑ جنگی سازوسامان خرید رہی ہیں یوں جوہری ہتھیاروں کے چھوڑے ہوئے شوشے سے (عراق حملہ میں بھی ایسا ہی شوشا چھوڑا گیا تھا) امریکی جنگی سازوسامان خوب فروخت ہو رہا ہے۔ سال 2011 میں معمول سے تین گُنا زیادہ یعنی 3۔66 ارب ڈالر کا امریکی تاریخ کا ریکارڈ جنگی سازوسامان فروخت ہُوا۔صرف اکیلے سعودی عرب نے  4۔33 ارب ڈالر کا جنگی سازوسامان خریدا۔
 ایرانی جوہری ہتھیاروں کا معاملہ شوشہ ہو یا کہ حقیت۔۔ بہرحال اس سے امریکہ کو خوب فائدہ  ہو رہا ہے۔۔۔۔
مکمل تفصیلات کیلئے نیو یارک ٹائمزکےلنک پر جائیں۔۔۔ اور مجھے اجازت دیں۔۔
آپ کا بُہت شُکریہ ۔۔۔(ایم۔ڈی)