Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Monday, April 10, 2017

آدمی کو چاہیئے, وقت سے ڈر کر رہے .

منجانب فکرستان:غور و فکر کیلئے
ونود کی صحت یابی کیلئے اپنے جسم کا عضو عطیہ کرنےکو تیار ہوں:عرفان خان
 کل:- ونود کھنہ
  آج:-ونود کھنہ
وقت کی خوبصورت عکاسی 
ساحر کیشعروں کی زبانی
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
وقت سے دن اور رات ۔۔وقت سے کل اور آج ۔۔
وقت کی ہر شے غلام۔۔وقت کا ہر شے پے راج۔۔
 وقت کی گردش سے ہے ۔۔چاند تاروں کا نظام ۔۔
وقت کی ٹھوکر میں ہے۔۔کیا حکومت کیا سماج۔۔
وقت کی پابند ہیں آتی جاتی جاتی رونفیں ۔۔
وقت ہے پھولوں کی سیج وقت ہے کانٹوں تاج ۔۔
آدمی کو چاہیئے وقت سے ڈر کر رہے ۔۔
کون جانے کس گھڑی وقت کا بدلے مزاج 
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
 پوسٹ میں   کہی  گئی باتوں سے اتفاق /اختلاف  کرنا  آپ کا  حق  ہے ۔۔
{ہمیشہ،  رب  کی  مہربانیاں  رہیں}